Motos voladores

1

Fa un parell d’anys es va mostrar un prototip de una moto voladora: La Aero-X.
Ja està confirmat que aquesta moto sortirà a la venta el 2017 i revolocionarà tot el von del motor per començar una nova era en el transport. Vehicles flotants.
Aquesta moto podrà anar fins a 72 quilòmetres per hora i es podrà elevar 3.7 metres del terra.

ROBOTS PER A LA DISTRIBUCIÓ DELS MEDICAMENTS

0

A causa dels errors que poden ocórrer en la Dispensació de Medicaments es necessari millorar de el Sistema de Dispensació de Medicaments. A més, és poden disminuir els costos de la dispensació de medicaments.

Avui en dia s’utilitzen cada vegada més robots oer repartir els medicaments en farmàcies i hospitals.

El model que més s¡utilitza per a la disribució s’anomenta HOMERUS, que perment que els pacients o metjes triin els medicaments a partir de codis de barres que estàn disponibles les 24 hores del dia. Aquest robot també disposa una unitat per a envasar medicaments en la dosis que es necessiti, els marca amb un codi de barres i els emmagazema o els reparteix.

Aquests robots de dispensació automatitzada fan menys errors que els humans i per tant, augmenten la seguretat en la dispensació i dosificació dels medicaments.

El primer cotxe Drone … sense volant ni pedals … va sol

0

Google fabricará un coche que se conduce solo: sin volante, ni pedales …

Us deixo el link per a que podeu mirar-ho:

Clicka aquí

La peli del curs passat (12/13)

23

robot2

Aquesta peli els hi vaig fer al grup de 4tA de tecnologia en acabar el curs perquè ens ho vam passar molt bé.

A veure si us agrada

Curs 12/13

La peli dels campions

23

clica per veure la peli:

Concurs UB – Campions

Vam guanyar!

25

Competició de robòtica i Intel·ligència Artificial

El dia 26 de març del 2014 els alumnes de primer de batxillerat de l’àmbit tecnològic, Javier de Muniategui, Bernat Oliveras, Alan Prat i Oriol Closa, i l’ajuda de l’àlex Torregrossa, van participar i guanyar en una competició de robots organitzada per la Facultat de Matemàtiques de la universitat de Barcelona, juntament amb el professor de tecnologia, Federico Veguillas. Hi havia inscrits 30 Instituts d’arreu de Catalunya, però es van presentar nou a competir.

El concurs consistia en un joc, la presa i el caçador. Els equips han hagut  de programar el seu robot amb els dos rols. En cada ronda un d’ells feia de caçador i l’altre de presa. A la següent ronda s’invertien els papers. La finalitat del joc és que el caçador atrapi a la presa en un temps limitat i en una pista plena d’obstacles; o que la presa escapes del caçador, i s’esgotes el temps.

Però no ha estat senzill, ja que els nostres companys ha hagut de treballar dur. Fer pensar un robot no és gens fàcil. Se’ls van presentar molts problemes i dificultats. Aquí se’ls pot veure treballant al taller de tecnologia del centre.

Aquesta exhibició estava destinada a atreure  estudiants interessats en enginyeria al camp de la intel·ligència artificial. El premi, un altre robot Lego Mindstorms, el va lliurar el mateix Rector de la UB, el senyor Dídac Ramírez i Sarrió, acompanyat per la degana de la Facultat de Matemàtiques, la senyora Carme Cascante Canut i el senyor Eloi puertas i Prats, professor organitzador.

Gràcies Nois pel vostre esforç!

.

Hola, món!

29

Benvingut/da nois i noies al Bloc de Institut Giola sobre Robòtica al centre.

És un projecte del departament de tecnologia i mica el volem fer créixer. T’apuntes?

En aquest bloc anirem recollim el que s’ha fet i el que podem fer.

Som-hi!

Benvinguts.