Aquest és un problema que avui dia trobem molt a les nostres vides i es que tenim la confusió permanent d’etiquetar a persones amb molts seguidors a les xarxes socials com a influèncers, només per la seva quantitat de públic. Sense tenir en compte que imatge donen, quins objectius tenen amb els seus canals…
Llavors la pregunta és ¿Són influèncers o són exhibicionistes?
- Els influèncers no es mesuren pels seus seguidors, sinó pel seu compromís o nivell de fidelitat amb el vincle creat amb els seus seguidors pel seu poder d’influència. Els influèncers són persones amb molt públic gràcies al seu contingut al canal.
- Els exhibicionistes són persones amb molts seguidors a causa del nivell d’exposició de
la seva persona, és a dir, del seu cos, també a causa del nombre elevat de fotos insinuants i d’exhibició de la seva vida privada. El poder d’influència d’aquestes persones és molt limitat, ja que la majoria de persones són fans que no presten atenció a l’anunci que es publicita, només a la imatge que dóna la persona.
Un gran exemple que hem trobat d’exhibicionista és Olivia Missy. Aquesta noia té a
Instagram 145.000 seguidors, el seu Instagram consisteix en 348 fotos on surt pràcticament nua, ensenyant el seu cos excessivament, amb roba molt estreta o roba posada d’una manera que quasi no amaga res del seu cos i poses provocatives i insinuants.
Per tant, podem dir que els influèncers són persones que adquireixen els seus seguidors gràcies a la seva originalitat i creativitat per ensenyar el que volen i realment el seu públic aprecia el seu treball, en canvi, els exhibicionistes només tenen una gran quantitat de seguidors per la manera insinuadora i provocativa de mostrar-se ells mateixos a les fotos.

