Feliç Sant Jordi!

Esperem que estigueu passant un bon dia de Sant Jordi!

Com ja sabeu és una festa molt important per a la nostra escola i la hem celebrada durant tota la setmana amb diferents activitats sobre Sant Jordi i sobre la interculturalitat, ja que també ha sigut la Setmana Cultural. Dilluns vam fer el tret de sortida de la Setmana cultural amb una gimcana que vam fer tots els nens i nenes de l’escola. Vam jugar a diferents jocs del món i vam gaudir molt.

A Infantil també hem fet algunes manualitats de Sant Jordi: una rosa i un drac! Un altre dia els alumnes de 6è ens van explicar uns contes fantàstics a la Biblioteca que ells mateixos havien escrit i practicat. Els van explicar amb unes titelles molt boniques que ells també van fer, quins artistes! Ens van encantar tots els contes!

També vam tenir una altra sorpresa! Alguns exalumnes de l’escola que ja estan a l’institut ens vam representar la llegenda de Sant Jordi! Ho van fer genial i vam aplaudir molt fort!

Divendres ens ho vam passar pipa fent de cuiners, preparant diferents menjars dels nostres països. Cuba va preparar uns entrepans deliciosos, els ‘Cubanitos’. Mèxic va fer ‘Fajitas’ amb ‘Nachos con guacamole’. I Brasil van preparar unes brotxetes de fruites tropicals amb xocolata! Després ens van ajuntar les tres classes i ens ho vam menjar tot! Què bo!! Mmmm!!

Per la tarda ja sabeu que vam recitar el rodolí que cada classe s’havia inventat i vam fer la dansa del nostra país que tant havíem practicat amb molta il·lusió per a interpretar-la. Esperem que us hagi agradat!

Us deixem unes quantes fotos d’aquesta setmana tant divertida! També us deixem un petit resum de les danses per si no vau poder veure-les. Clickeu a la imatge i al vídeo!

santjordi

[youtube]https://youtu.be/aqr_7ug3Kwo[/youtube]