EL TIÓ ENS SORPRÈN CADA NADAL

Les classes del Sol, de Saturn i dels Planetes van rebre un encàrrec molt especial:  ajudar al Tió a poder estar a l’escola uns quants dies.

Mireu, vam haver-hi de buscar la seva barretina, la manta, la pica… va ser una gimkana molt especial, van recorrer quasi tota l’escola.

SORT QUE ANAVEM TOTS JUNTS PER AJUDAR-NOS!!!

EL TIÓ

Dies desprès vàrem  marxar a Mas Banyeres ( Centelles) i el nostre Tió ens va voler acompanyar, però com que no va pujar a l’autocar, es va perdre.

Allà a la casa ens vam trobar a un cousi seu, el  Tiò de la iaia. El nostre l’havia explicat que bé trobaven les coses, i ell  que també no tenia tot ens va demanar ajuda per buscar la seva manteta, la barretina i menjar una mica especial: l’agradaven les fulles, els glans, les pinyes rossegades…

Al final ho vam fer tan bé que ens va cagar allà mateix,  i el nostre tió de l’escola ens va deixar una noteta amb unes monedes de xocolata i galetes.

MAS BANYERES

A casa, ja sabem que cadascú té el seu tió. Els hi agrada que els cuidin, els donin “mimitos” i de menjar.

Que gauidiu d’una bona trobada familiar davant d’aquest vell i bell costum.

BON NADAL