Algunes idees per entretenir-nos i aprendre junts a casa!

Hola Famílies!!!

Per fer les hores més entretingudes us deixem un seguit d’enllaços en els que hi podeu trobar diferents recursos. Esperem que us siguin d’ajuda.

Contes per llegir

En aquest enllaç hi trobareu diferents contes escrits, en vídeo i/o en diferents idiomes. També hi trobareu endevinalles, embarbussaments i dibuixos animats. En lletra lligada, de pal i d’impremta. També hi ha obres de teatre i ombres xineses.

En aquest enllaç hi podeu trobar diferents contes tant tradicionals com de no tradicionals. N’hi ha de molt divertits.

En aquest enllaç hi trobareu contes bojos. Ompliu un petit formulari abans de llegir-lo i ja veuràs quin conte més divertit en sortirà!!!

Contes per visualitzar

En aquest enllaç hi trobareu molts contes amb històries molt boniques, el que més ens agrada a nosaltres és com estan explicats, us quedareu bocabadats!!

Música

En aquest enllaç hi trobareu tot d’idees per fer diferents instruments musicals i així poder gaudir amb la vostra creativitat musical.

En aquest enllaç hi trobareu moltes cançons en anglès fàcils i divertides per a tots els vostres petits i petites.

Pràxies  

En aquest enllaç hi trobareu l’alfabet català amb els sons de les lletres. Aquesta cançó a les nostres aules sona molt!!

En aquest enllaç hi trobareu el mico de Trillis que us guiarà en un recorregut d’exercicis orals per reforçar la musculatura oral. Si busqueu bé també podeu trobar pràxies amb la Mafalda i en Bob esponja.

Motricitat

En aquest enllaç hi trobareu moltes fotos donant-vos idees per treballar la motricitat fina, hi ha idees molt divertides, plastilina, joc amb pinces, enganxar gomets, traspàs de quantitats, etc. Aquestes ens ajuden a desenvolupar els músculs de les mans.

En aquest enllaç trobareu una animalons molt divertits que us ajudaran a fer una mica de ioga per estirar bé el vostre cos.

En aquest enllaç hi trobareu una cançó de Hip-hop on us ensenyen com ballar-la. A moure el cos una mica que també va molt bé!!

Matemàtiques

En aquest enllaç, trobareu diferents jocs per treballar les matemàtiques, teniu recursos per treballar la numeració, la lateralitat, càlcul, etc.

Esperem que aquestes idees us ajudin a passar una bona estona en família.

Una abraçada gegant, ens veiem aviat!!

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a Algunes idees per entretenir-nos i aprendre junts a casa!

  1. Pilar diu:

    Moltes gracies!

  2. Arnau diu:

    Mil gràcies!!! L’Arnau ja els està fent servir. Ens encanta moltíssim

  3. Berta diu:

    Hola!

    Sòc lectora del vostre web i he trobat un portal de recull de Contes en Català i altres recursos per a nens i nenes que us pot interessar.
    Si voleu podeu visitar la web https://www.contesencatala.com/

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *