GRUPS INTERACTIUS DE LLENGUA ORAL A P5

Durant aquest 3r trimestre, els nens i les nenes de P5, els dilluns a la tarda hem fet grups interactius de llengua oral i ens ho hem passat molt bé mentre apreniem a parlar millor el català.
Hem fet jocs com: descobrir la paraula màgica, inventar-nos històries a partir d’una imatge, representacions de titelles amb el teatrí, fer endevinalles i també parlar com fan els personatges dels contes. Ens ha agradat moltíssim!!!
Des del bloc volem donar les gràcies a l’Alba i a la Laura, estudiants de la Universitat, que han vingut de voluntàries a l’aula i també a la Montse, mare de l’Aitana de 6è, per fer-ho possible.

ANIMACIÓ LECTORA A EDUCACIÓ INFANTIL

El Dimecres al matí ens va venir a visitar una conta contes molt especial.
Ens va explicar un conte molt divertit que ens va agradar molt . Una nena que es deia Sara i que vivia a la selva havia d’ajudar als animals que estaven una mica “turuletos”. La zebra volia ser un camaleó, el hipopòtam volia tenir bec, el cocodril volia volar……
Quin embolic,sort que al final ho vam poder solucionar tot !!!!!!!!

GRUPS INTERACTIUS A P-3

HOLA A TOTHOM!!!!
CADA DILLUNS AL MATÍ I DIVENDRES A LA TARDA ELS ALUMNES DE P-3, ELS POLLETS, FEM GRUPS INTERACTIUS. ES TRACTA D’APRENDRE INTERACTUAN ENTRE TOTS, ÉS A DIR ENS AJUDEM PER RESOLDRE QÜESTIONS, PROBLEMES, SITUACIONS, JOCS DE TAULA…
AQUEST TERCER TRIMESTRE ENS AJUDA LA MARE D’EN PABLO I LA MARE DE LA SHAILA I FEM: JOC DE LA OCA (fet, creat pel pare i mare d’en Pablo), TRENCACLOSQUES, ESCRIURE, TITELLES PER FOMENTAR LA CONVERSA, SEQÜÈNCIES TEMPORALS, EL BINGO, EL MEMORI…
EI!!!! ÉS MOLT DIVERTIT COM APRENEM!!!!
A REVEURE!

A P-5 HEM FET UN CONTE!!!

Els nens i les nenes de P-5 hem fet un conte!!! Sí, sí, hem estat els autors i els dibuixants d’un conte de la Llegenda de Sant Jordi.
Primer ens hem informat i hem mirat com estan fets els contes. Hem vist que tenen tapa, contratapa i poques o moltes pàgines. Fet això, ens hem dividit la feina per taules, cada taula hem fet una pàgina del conte. Hem pensat què posaríem, hem escrit el text, hem dibuixat i hem pintat els personatges i el paisatge adients a cada pàgina. Ha estat genial treballar per parelles i en petit grup!
Després hem pensat com fer la tapa, i hem decidit que cadascú faria un dibuix de St. Jordi, els penjaríem al suro del vestíbul d’infantil i votaríem per triar el més bonic. Després de votar nosaltres, hem demanat als alumnes de P-3, P-4 i, també, als de 5è que junt amb els mestres que entren a la nostra aula votéssin el dibuix que més els hi agradés. Finalment, hem tingut una guanyadora. Però, encara ens faltava una part del conte: la contraportada i aquest full l’hem fet tots junts amb l’ordinador de l’aula.
Un cop tot fet, s’ha plastificat i l’hem enganxat com un conte per deixar-lo a la biblioteca de l’aula. Ah! I també els hi hem anat a llegir i a ensenyar als alumnes de P3 i P4.
I aquí teniu, les fotos del procés d’elaboració i també del seu resultat, que ens ha agradat molt fer-lo!