Aquest mes de maig i juny, un grup de pares i mares de P5 han vingut a realitzar diferents tallers amb els nens i nenes dels Avions i els Peixos.
Us voldríem agrair de tot cor la dedicació i el temps dedicat en voler compartir amb nosaltres i els vostres fills i filles uns moments inoblidables. Aquí us deixem un recull de les fotografies que vam realitzar.
Taller d’Extraterrestres: Pares del Marc Garcia i Marc de Paco. En aquest taller es van realitzar unes màscares amb diferents materials que simulaven una cara d’extraterrestre.
Taller de Flors: Pares de la Maia Torrijos i Pare de la Mariona Melús. En aquest taller vam realitzar un treball de primavera amb confeccionant unes flors amb gots de plàstic molt boniques.
Taller de decoració de galetes: Mares de la Lucia Cevallos i la Natala Gomez. En aques taller les mares ens van portar unes galetes boníssimes. Amb Glassa vam fer de pastissers i les vam decorar i ens van quedar d’allò més boniques.
Taller de Cohets d’Aigua: Pare de la Mariona Melús. Amb ampolles d’aigua decorades amb diferents tècniques vam fer el nostre coet. Posteriorment el pare de la Mariona va fer una estació de llançament al pati. Amb la pressió de l’aigua van sortir disparats. Els nens i les nenes es van quedar bocabadats.
Taller de Bombolles: Pare s de l’Eloi Sapiña. Amb sabó , glicerina i aigua vam realitzar un taller de bombolles al pati. Ens van quedar d’allò més rodones!
Taller de protecció bocal. El pare de la Júlia ens va donar consell de com hem de cuidar la nostra boca amb una bona higene bocal.
Taller d’Origami: Mare del Roc Cerqueda. La mare del Roc ens va explicar un conte amb figures de papiroflèxia. “Quina passada! “ Després ens vam animar a fer un avió i un peix amb aquesta tècnica!
Taller d’ombres xineses: Pares del Biel Torrescussa. Malgrat no tenir pràcticament fotografies ja que es realitza a les foques. Els pares del Biel ens van explicar un conte a partir de la llum i la foscor. Els nens i nenes van participar activament en aquesta activitat.