LA GRANJA DE CAN DEU

Fa uns dies els dofins de P3 vam anar a una granja i ens ho vam passar molt bé.

P3 HA FET PA

Hem fet pa i ens ha agradat molt fer de forners i forneres.

LA MONA RODONA DE P3

El divendres 30 de març els dofins de P3 vam fer una mona boníssima, ummmmm!!!!!

ELS VOLCANS A P-5!

Dies enrere un nen de la classe va portar una pedra volcànica, ens va agradar molt i ens vam interessar pels volcans!!!

Alguns han portat fotos, d’altres llibres i hem anat parlant de com funcionen els volcans, com es formen algunes illes…Ens ho vam passar super bé pintant volcans amb pintura!!!

Com que els alumnes d’ESO han construit unes maquetes de volcans, hem anat a      veure la seva exposició, i avui l’Esther ens ha fert una demostració de com erupciona un volca!!!!

PER CARNAVAL TOT SI VAL!

Aquesta setmana passada els nens i les nenes d’educació infantil vamtenir una setmana molt intensa, entre barrets, davantals i maquillatges… Per acabar la setmana d’allò més bé, el dijous a la tarda vam anar a berenar a la plaça de la Llibertat i el divendres: GRESCA GROSSA! Al matí va venir en TOLTES PAPALLONGUES en persona a l’escola i a la tarda vam anar tots disfresssats! Que guapíssims i guapíssimes que estàvem! Cliqueu sobre les lletres blaves i veureu un munt de fotos de la festa! Esperem que us agradin!

CARNAVAL 2012

Vídeo1 vídeo 2

MIRÓ A P3

Com ja sabeu estem treballant Joan Miró. És un pintor que ens està agradant moltíssimi tenim moltes ganes d’aprendre moltes coses sobre la seva obra. Hem decidit de fer alguns del quadres que va pintar. De moment hem començat pel BLAU II, ens ho hem passat molt bé!!!! Som uns artistes!!!!

LA NEU A P3

Ens va nevar a l’escola i els dofins van voler fer-se una foto.

ELS CANGURS HEM ANAT A LA BIBLIOTECA

Com que estem molt motivats per aprendre a llegir i ja ens en estem ensortint força bé, estem    descobrint el meravellós món dels contes. Ja no tan sols els podem mirar, so no que ja podem   començar a gaudir del que hi posa!!!!

És per això que els alumnes de la classe de P-5 hem fet una visita a la biblioteca municipal, per saber on és i aprendre que és un lloc on podem anar a llegir contes sempre que volguem i a més ens en poden deixar perquè els llegim a casa!!!

Creiem que , a nivell de família, fer us de la biblioteca, és una bona manera de motivar els vostres fills de cara a l’aprenentatge de la lectura, així com per educar el comportament i aprendre a respectar els llibres. També és una manera de tenir al l’abast infinitat de llibres sense que us costi cap diner.

Els va agradar molt, i es van portar molt bé!!!

Alina