BENVOLGUDES FAMÍLIES,

HEM COMENÇAT A FER DE CONFERENCIANTS EXPLICANT ELS TREBALLS, DIBUIXOS, VÍDEOS I MURALS QUE ANEM PORTANT AMB LA INFORMACIÓ DE LA PREGUNTA SOBRE ELS CARGOLS. TOTS I TOTES ESTEM BEN ATENTES ESCOLTANT ALS CONFERENCIANTS I MIRANT ALHORA LES SEVES APORTACIONS GRÀFIQUES.

ÉS UN MOMENT MOLT ESPECIAL PERQUÈ ES FA EN SILENCI, BEN ASSEGUTS EN ROTLLANA, DEIXANT UN ESPAI BEN VISIBLE PER A LA PERSONA CONFERENCIANT; ESCOLTEM I APORTEM NOVES INFORMACIONS SI VOLEM INTERVENIR AIXECANT LA MÀ.

QUAN TOTS I TOTES HAGUEM EXPOSAT LA NOSTRA INFORMACIÓ, SABREM MOLT MÉS DELS CARGOLS I SEREM UNS AUTÈNTICS EXPERTS I EXPERTES EN EL TEMA!

MENTRESTANT… ANEM ALIMENTANT I TENINT CURA DE LA CARGOLERA; TOTHOM QUE ENTRA A LA CLASSE QUEDA ADMIRAT DE COM ELS TENIM CUIDATS!

TAMBÉ COMENCEM A FER PETITS EXPERIMENTS AMB ELS CARGOLS PER CONÈIXER LES SEVES CARACTERÍSTIQUES I HABILITATS, SEMPRE AMB MOLT RESPECTE I TENINT CURA DE NO MOLESTAR-LOS MASSA. A LES IMATGES PODEU APRECIAR UN D’AQUESTS MOMENTS.

CLASSE DE LA XOCOLATA I CLASSE DELS COTXES I PATINETS.