A LA CLASSE DELS CAVALLS TENIM UNA COMPANYA NOVA!!!

Avui, 4 de febrer, hem tingut una sorpresa molt especial! El Teo ha celebrat el seu aniversari i ens ha regalat una conilleta d’Índia.

Primer de tot, ens han aparegut tota una colla d’objectes que no sabíem per a què servien: una bossa plena d’alfals i palla, una altra plena de llavors i flors, unes barretes molt llamineres, una peça rodona blanca i un sac de paper premsat.
Hem parlat de què era cada cosa i per a què la podíem fer servir……i ens hem adonat de què hi havia alguna cosa que ens faltava….què podia ser?

En Teo, veien els nostres dubtes, s’ha decidit a desvetllar la incògnita…..i ens ha portat una gàbia, super ben equipada, amb una bola de pèl a dins….ÉS UN HÀMSTER deia algú…..ÉS UN CONILL deien uns altres…..ÉS UNA RATETA deien les més presumides…i en TEO ens ho ha explicat, ÉS UNA CONILLETA D’ÍNDIA!!

Després l’hem observat, l’hem acariciat, hem decidit a quin lloc la podíem deixar i hem pensat que entre tots podríem escollir el seu nom: BLANCANEUS, BONICA, REINA, MINION, ÍNDIA i un llarg etc…

Així doncs ens queda la gran tasca d’escollir un nom per a la nova companya de la nostra classe.

MOLTES GRÀCIES TEO !!

Un comentari a “A LA CLASSE DELS CAVALLS TENIM UNA COMPANYA NOVA!!!

1. Felicitats Teo!!!. Quin bon regal!… Segur que conviure amb aquest animaló serà una experiència molt enriquidora per a tots. Moltes gràcies!