EL NADAL A L’ESCOLA

Ja fa uns dies, el divendres 11 de desembre, va arribar el tronc a l’Escola Alba.
La Manolita, mestra d’infantil, ens va venir a explicar una història:
LA HISTÒRIA DEL TRONC DE NADAL. Vet aquí que un dia mentre la Manolita anava passejant pel riu de Corbins, va veure un tronc amb ulls. Es va quedar molt sorpresa i va trucar a la tieta i el tiet Buscall, que vivien a Àger, per saber més coses dels troncs. Els seus tiets li van dir que l’agafés i el pugés a una coveta que tenien allà al seu poble ja que amb el fred i una mica de temps es convertirien en TRONCS MÀGICS. Quan arribés l’hora i el tronc ja estigués preparat, el baixarien amb la furgoneta a l’escola Alba.
I resulta que aquest dia tan especial ja havia arribat, així que després d’esperar una estona i tal i com ens havia explicat la Manolita, el nostre tronc va arribar a l’escola.

Aquests dies l’hem cuidat molt i li hem donat molt menjar, cada dia es menjava tres o quatre plats, i és clar, ahir ja estava ben fart…així que, amb moltes ganes i preparat per cagar a tots els nens i nenes d’Educació Infantil, ens va esperar al Restaurant, reposant fins que arribés el moment de cagar. Al matí, hi van anar els petits d’EI3 i EI4 i a la tarde, havent-li deixat una estona per descansar, ho va fer EI5. Vam picar i picar, i després de cantar el Caga Tió vam estar molt contents amb el seu regalet.

A més, els nens i nenes d’EI5 ahir vam esmorzar torrons i neules gràcies a la Martina. I vam llegir l’auca de la història dels torrons que ens havia portat. Moltes gràcies Martina, estaven boníssims!!!

I avui, últim dia d’escola abans de les vacances, hem celebrat la FESTA DE NADAL. En aquesta festa hi ha part de teatre, part de música i poemes, i també un gran sentiment de comunitat. Aquest any el teatre girava entorn del món del MIM, mims que anaven representant diferents aspectes del Nadal relacionats amb la nadala que es cantaria després.
EI-3 Ha cantat la nadala “JA VE NADAL”

EI-4 Ha cantat la nadala “QUAN ARRIBA NADAL”

EI-5 Ha cantat la nadala “LES JOGUINES”

Ha estat una gran festa i sobretot sobretot, no volem oblidar-nos de dir: QUE TINGUEU UN BON NADAL FAMÍLIA!!!

3 comentaris a “EL NADAL A L’ESCOLA