CELEBREM EL DIA DE LA MÚSICA

AVUI, PER COMMEMORAR EL DIA DE LA MÚSICA, ELS NENS I NENES DE L’ESCOLA HEM ASSISTIT A UN CONCERTÀS, EN EL QUAL HEM POGUT VEURE I ESCOLTAR DIFERENTS INSTRUMENTS TOCATS PER ALUMNES DE L’ESCOLA. ELS MÉS PETITS, EN ACABAR EL PATI, HEM ANAT CAP AL GIMNÀS DISPOSATS A POSAR ORELLES D’ELEFANT PER GAUDIR D’AQUEST GRAN CONCERT. HEM SENTIT UN SAXÒFON, UNA GUITARRA ELÈCTRICA, TOCAR EL PIANO A QUATRE MANS,….I LA SORPRESA FINAL HA ESTAT PODER ESCOLTAR A LA GEMMA, LA MARE DE L’AINA CONDE DE LA CLASSE DE LES VAQUES, QUE ENS HA TOCAT LA FLAUTA TRAVESSERA I ENS HA CONVIDAT A CANTAR AMB ELLA DIFERENTS CANÇONS.
ENS HA ENCANTAT I ALGUNS DE NOSALTRES SE’NS ESTÀ OBRINT EL CUQUET DE LA MÚSICA, QUI SAP SI D’AQUÍ POC TEMPS APRENEM A TOCAR ALGUN INSTRUMENT!!!

Un comentari a “CELEBREM EL DIA DE LA MÚSICA