PETITS CIENTÍFICS, GRANS DESCOBERTES!

A l’escola tenim un aula molt especial: l’espai científic. És un espai pensat perquè els infants puguin experimentar, construir, pintar, crear, manipular i descobrir a través del joc i la curiositat.

En aquest espai toquen, observen, comparen, fan hipòtesis i comproven què passa. Manipulen materials diversos, barregen, construeixen, desmunten i tornen a provar. Aprenen a fer-se preguntes com: Què passarà si…? Per què això flota? Com ho podem fer diferent?

A través de l’experimentació directa desenvolupen el pensament científic, la capacitat d’observació i el llenguatge, tot gaudint del procés. Respectem el ritme de cadascú i valorem tant els encerts com els errors, perquè equivocar-se també és aprendre!

L’espai científic ens permet fomentar la curiositat natural dels infants i convertir-los en protagonistes del seu propi aprenentatge.

 Continuarem investigant i compartint les nostres descobertes!

JACKSON POLLOCK

JOANA SANTAMANS

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *