Category Archives: General

CELEBREM EL NADAL AMB TOTA L’ESCOLA

L’ÚLTIM DIA DE CLASSE VAM FER MOLTES ACTIVITATS

  • ELS NENS I NENES DE CICLE INICIAL VAM ANAR A PRIMERA HORA AL GIMNÀS AMB LA RESTA DE NENS I NENES DE L’ESCOLA A CELEBRAR EL NADAL.

ELS DE 2N HEM ANAT A VEURE “RUDOLF”

EL DIA 20 DE DESEMBRE ELS NENS I NENES DE 2N HEM ANAT A L’AUDITORI MIQUEL PONT A VEURE UNA OBRA DE TEATRE EN ANGLÈS.

  • ENS HO HEM PASSAT GENIAL VEIENT RUDOLF. LA JUDIT LA NOSTRA SENYORETA D’ANGLÈS TAMBÉ HA VINGUT AMB NOSALTRES.

ELS DE 2N TAMBÉ HEM ANAT ALS PESSEBRES

El dia 19 de desembre hem anat als pessebres amb els nens i nenes de 1r.

  • ENS HAN AGRADAT MOLTÍSSIM ELS PESSEBRES D’AQUEST ANY. SOBRETOT EL QUE PLOU. ENS HO HEM PASSAT D’ALLÒ MÉS BÉ, FENT EL JOC  QUE ENS HA PROPOSAT LA MERCÈ.

ELS DE 1R ANEM ALS PESSEBRES.

EL DILLUNS DIA 19 DE DESEMBRE VAM ANAR A VEURE ELS PESSEBRES A LA CAPELLA DE MONTSERRAT.

  • ALS PESSEBRES ENS VAN EXPLICAR UN CONTE MOLT INTERESSANT I DESPRÉS ENS VAM FER UN JOC D’OBSERVACIÓ. VAM BUSCAR UNS PERSONATGES I UNS OBJECTES CONCRETS EN ELS DIFERENTS PESSEBRES.

 

 

QUINES NADALES MÉS BONIQUES!!!

Aquest nadal els nens i nenes de cicle inicial hem fet moltes activitats i us convidem a que veieu una petita mostra:

EL DIVENDRES DIA 16 VAM CANTAR UNES NADALES AL GIMÀS DE L’ESCOLA.

  • SOM ELS NENS I NENES DE 1R I 2N MIREU QUINS PASTORETS I PASTORETES MÉS EIXERITS I EIXERIDES. ESTEM GUAPÍSSIMS

 

 

LA PEDRERA D’ANTONI GAUDÍ

El dijous 10 de novembre vam anar a veure la Pedrera de Gaudí.

Ens van explicar una història fantàstica i vam veure les xemeneies del terrat.

La Pedrera és molt bonica i us recomanen a tots que hi aneu us agradarà moltíssim.

Us ensenyem una mica perquè us quedin ganes d’anar-hi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

LA CASTANYADA

La setmana passada vam celebrar la castanyada. Aquest any com ha plogut no hem pogut coure les castanyes al pati de l’escola però si que ens les hem menjat com cada any

També ens ho hem passat molt i molt bé amb els jocs que ens han preparat els nens i nenes de sisè.