Falca Marató Sang 2019

Un curs més, a proposta de la Regidoria de Sanitat de l’Ajuntament de Tordera i el Banc de Sang i Teixits, els alumnes de sisè de la nostra escola han fet la falca de promoció de la Marató de donació de sang que es celebrarà a Tordera el proper divendres 22 de març. La falca, que s’emetrà aquests dies a Ràdio Tordera, ha estat creada i gravada per quatre alumnes de sisè: Ainhoa, Juan, Ulises i Lucia. Aquí la teniu!

El reportatge de sisè

Un grup d’alumnes de sisè han preparat un reportatge sobre la Marató de donació de sang a Tordera que es va celebrar fa unes setmanes a Tordera. El reportatge recull l’opinió de donants, inclou declaracions del personal sanitari i de la coordinadora de les maratons de sang del Maresme. Els alumnes també expliquen com es va desenvolupar la marató i com col·laboren els alumnes de l’escola.

Publicitat de 4t A

Els alumnes de 4t A s’han convertit en creadors de falques publicitàries. Per grups han pensat un producte o negoci, s’han inventat les característiques, les dades, les ofertes, l’eslògan… I aquí teniu el resultat!

CENTRE COMERCIAL EL MAG (Arnau F, Cèlia i Zahira)

DRACLANDIA (Erik, Julia, Gonzalo i Hiba)

LOMPA MASTER (Arnau, Ian, Isabel i Seikou)

MEU MEU BUB BUB (Nil, Alexandr i Ma José)

MUNDI PARK FAMILY (Ecaterina, Gerard i David)

ROBA ELECTRONICA DE MODA (Oscar, Núria i Martí)

TECNOLOGIA AVANÇADA (Elhadj, Nayara i Irene)

Marató de donació de sang

Un curs més, a proposta de la Regidoria de Sanitat de l’Ajuntament de Tordera i el Banc de Sang i Teixits, els alumnes de sisè de la nostra escola han fet la falca de promoció de la Marató de donació de sang que es celebrarà a Tordera el proper divendres 6 d’abril. La falca, que es pot escoltar aquesta setmana també a Ràdio Tordera, ha estat creada i gravada per quatre alumnes de sisè: Aaron, Ana, Ferdaous i Eric. Aquí la teniu!

Els concursos de 6è B

Els alumnes de 6è B han emès el seu programa del curs a Ràdio Tordera. En aquesta ocasió han presentat el format de quatre concursos sobre música, Tordera, esports i medi. El programa ha comptat amb la música en directe de tres companys del grup i els aplaudiments en directe del públic. No us ho perdeu!

Càpsules musicals de 5è

Voleu saber moltes coses sobre grups i cantants? I escoltar la seva música? Doncs no us perdeu les càpsules musicals que han preparat i gravat els alumnes de 5è sobre grups i cantants molt diversos: Manolo García, Morat, Ricky Martin, Malú, Luis Fonsi, Linkin Park, Jason Derulo, Álvaro Soler, Blaumut, Imagine Dragons, Sofia Carson, David Bisbal, Shakira, Demarco i The Cramberries.

Busqueu a l’apartat del bloc de càpsules musicals d’aquest curs.

Publicitat de 4t B

Els alumnes de 4t B s’han convertit en creadors de publicitat: per grups han pensat un producte o negoci, s’han inventen les característiques, les dades, les ofertes, l’eslògan… I aquí teniu el resultat en forma de falques de publicitat!

HOTEL DE MAR (Laia, Ainara i Ian)

FLORISTERIA WEB (Clàudia, Jerome i Ezequiel)

JOIERIA L’HORA (Raúl, Lucia i Olaia)

LA GELATERIA MÀGICA (Núria, Naiara i Jossue)