P4:TALLER DE CARIOQUES

Anotació

Els alumnes de P4 aquest matí amb l’ajut i la participació d’una mare hem organitzat un taller de carioques. Els infants han gaudit moltíssim d’aquesta activitat. Estem molt agraïts Sílvia per la teva dedicació.

Resultado de imaxes para imatge carioques

SORTIDA A LA BILBIOTECA

Anotació

L’ alumnat de 3r hem anat d’ excursió a la biblioteca municipal de Mollerussa. Allí ens han explicat el seu funcionament, i hem fet una activitat sobre com buscar informació de llibres i autors.Ha estat una visita molt interessant!!!

dia-del-llibre

TALLERS DE MATEMÀTIQUES A 3r.

Anotació

Els/les  alumnes de 3r  treballem les matemàtiques tot fent tallers. Taller de polígons: Hem pogut experimentar amb aquestes figures i hem après a utilitzar el regle. Taller de mesura: la temperatura (els graus) que l’hem relacionat amb l’àmbit de coneixement del medi.
10c1181b437fed906146f859a4b9f898

SANT JORDI 2017

Anotació

baixa (1)Aquest Sant Jordi, un any més hem fet el tradicional intercanvi de llibres entre els companys i per la tarda hem fet els Jocs Florals i la ballada de sardanes amb tota la comunitat educativa.
Podeu veure’n unes imatges.

TALLER ESPORT INCLUSIU-TREBALL EN VALORS

Anotació

D’entre les activitats que es van dur a terme durant la Setmana Cultural, l’alumnat de cinquè de l’escola Mestre Ignasi Peraire, va realitzar un taller d’esport inclusiu amb l’ACUDAM, dins del projecte d’Educació Física en valors que estem començant a l’escola. Els nens i nenes vam realitzar jocs cooperatius amb ells i van poder aprendre, que malgrat que tots tenim limitacions, l’esport ens iguala i que amb esforç podem aconseguir tots els reptes que ens proposem. La cooperació i la inclusió són principis fonamentals de la nostra escola.

Un dia abans, l’alumnat de quart també va fer una activitat d’esport inclusiu amb alumnat d’ASPID, la vida independent comença a l’escola. Ens van presentar una sèrie de projeccions audiovisuals i vam realitzar una part pràctica per tal de poder-nos sensibilitzar i valorar l’esforç que hem de fer tothom en l’esport i vam vivenciar activitats que poden fer diàriament, però amb alguna discapacitat motriu o sensorial que per a ells es transforma sempre en una capacitat.

FEU CLIC SOBRE LA FOTOGRAFIA PER PODER VEURE’N MÉS FOTOGRAFIES.

IMG_20170420_155525

SETMANA CULTURAL: Intercanvi de llibres.

Anotació

Un cop més els infants del parvulari han participat a l’intercanvi de llibres que es realitza per Sant Jordi.  És una bonica manera de gaudir d’aquesta festa tot fomentant valors com el de saber compartir i motivar el gust per la lectura.

dibuix-gramatica