ENS VISITEN ELS AVIS CICLE INICIAL

Anotació

notes-en-l-escala-musical-musica-pintat-per-ginamandar-532309Durant la Setmana cultural i dins la campanya per unir nens amb avis i amb l’objectiu de poder valorar-ne les qualitats de les persones grans, ens han visitat els avis del casal de la Gent Gran de Mollerussa.
Van venir un dia pels alumnes de 1r. El Sr. Tamarit ens van ensenyar l’ús del violí. Vam escoltar com sona i vam cantar cançons populars.
Un altre dia van venir a 2n. La Sra Neus ens va ensenyar les parts de l’acordió i com sona. També vam cantar cançons amb l’acompanyament de l’acordió.
Veieu-ne unes imatges

TALLER DE DRACS A CICLE INICIAL

Anotació

Per celebrar l’arribada de Sant Jordi, aquest anys a part de fer una preciosa rosa, vam fer també un drac. Van venir uns nois de l’escola d’expressió artística Solaç de Mollerussa i entre tots vam fer un drac molt senzill i original. Per la tarda, va venir una senyora a explicar-nos contes. Va ser tot molt entretingut.baixa (1)

SALÓ DEL LLIBRE INFANTIL I JUVENIL CICLE INICIAL

Anotació

baixaAquest 26 d’abril hem anat tots els nens i nenes de cicle inicial al Saó del Llibre infantil i juvenil que s’organitza com cada any des del Municipi lector a l’ Amistat. Hem conegut a Anna Mongay, una il·lustradora que ha fet molts contes que nostres tenim a les classes i coneixem molt bé.
També hem tingut temps de fer una visita al Saló i mirar contes tranquil·lament.
Podeu veure’n unes imatges.

JOCS FLORALS

Anotació

Com cada any la nostra escola organitza aquest certamen literari dins dels actes de la Setmana Cultural. Els alumnes d’ Educació Infantil hi participen amb un dibuix basat en la Llegenda de Sant Jordi i l’alumnat de Primària amb la creació de poemes. Cal destacar la qualitat de totes les obres presentades.

Aquí teniu els guanyadors. Moltes felicitats a tots!!!

2015042219583061178[1]

BALLADA DE SARDANES

Anotació

Primerament les colles de sardanistes, per parelles i en fila, al compàs de la música, ens van oferir el galop de cortesia i col·locant -se als llocs prèviament assignats es van preparar per ballar la sardana.

Per acabar, es va ballar la sardana de germanor amb tots els alumnes i les famílies que ens van acompanyar, fent dues rotllanes que ompliren el pati de l’escola.

imagesCARXF5XP

BESCANVI DE LLIBRES

Anotació

Una altra activitat molt consolidada dins de les Jornades Culturals és el bescanvi de llibres. Un any més els nens i nenes de l’escola han portat un conte o llibre que canviaran amb els seus companys.

Tots els llibres s’exposen en diferents parades en funció de l’edat dels alumnes i així després poden seleccionar aquell llibre que més els hi agrada.IMG_20150408_185144-300x157[1]

TALLER MULTISENSORIAL PER A LES FAMÍLIES.

Anotació

Dins de la setmana cultural les famílies també han pogut gaudir d’una activitat : el taller multisensorial, on van poder deixar-se portar pels seus sentits i passar tots junts una bona estona.

Moltes gràcies a les organitzadores, Txell i Elena.

shutterstock_131290649

 

 

 

TALLER MULTISENSORIAL PER A MESTRES

Anotació

Els i les mestres de l’escola vam poder gaudir d’un taller multisensorial , entorn a la por, a la biblioteca del nostre centre. Vam passar una bona estona deixant-nos endur pels nostres sentits.

Moltes gràcies a les mestres Elena i Txell per aquesta bona estona!!

shutterstock_131290649