EXCURSIÓ A L’ESTANY D’IVARS I VILA-SANA I A LES BODEGUES DEL CASTELL DEL REMEI

El dia 15 de març, els alumnes de cicle superior vam visitar l’Estany d’Ivars i Vila-Sana. Vam fer una visita guiada, on vam poder conèixer els orígens d’aquest estany i la seva utilitat, tan antigament com actualment. També vam observar amb uns binocles les aus autòctones d’aquest hàbitat. Va ser molt emocionant veure-les des de la cabana d’observació!
Seguidament, vam recopilar tota la informació facilitada pel guia en un dossier.
Tot seguit, ens vam desplaçar cap a les Bodegues del Castell del Remei. Allà ens esperaven per continuar la nostra visita a la vinya i al celler d’aquestes bodegues. Vam poder conèixer tot el procés de producció del vi. A més a més, vam veure que grans que eren les bótes antigament i la quantitat de bótes de roure on reposa el vi actualment.
Per acabar, vam disfrutar d’un bon entrepà i d’una estona d’esbarjo sota els pins o a la vora dels ànecs i cignes.

SORTIDA D’ED. INFANTIL A LA MANREANA

El dia 15 de març l’alumnat d’Ed. Infantil van anar d’excursió a la granja escola “La Manreana” de Juneda. Vam tenir l’oportunitat de poder veure i tocar alguns animals de granja i domèstics. També vam fer el taller de l’hort i vam plantar una llavor que ara caldrà cuidar a casa.
Per acabar vam fer una passejada amb carro.

COMPETICIÓ DE NATACIÓ

Aquest dissabte 31 de Març l’escola participa a una competició de natació a la Piscina Coberta Municipal de Mollerussa. Si pot participar practicant diferents estils. Cada participant podrà competir en 3 proves a escollir entre: lliures, esquena, braça, papallona i relleus lliures.

L’escalfament serà a partir de les 17:30h i l’inici de la competició serà a les 18:15h. Sort a tots i totes!