Per setmana santa vaig estar a Atapuerca i puc dir que em va resultar molt interessant. A la seva pàgina web ens indiquen com arribar-hi
A l’apartat “Atapuerca Viva” després de passar un joc de prova hi trobareu un reportatge que per mitjà de tres vídeos permet fer-se una idea tant del que és com del que va ser.
La visita consta de dues parts: el parc arqueològic i les excavacions.
En el parc arqueològic tenen muntades una sèrie d’activitats que resulten molt aclaridores per entendre la vida prehistòrica. Llàstima que és una mica lluny i no hi podem portar els nostres alumnes. Us adjunto algunes fotografies.



A les excavacions es veu poca cosa, però amb la reproducció d’una cova aconsegueixen donar alguna idea. Us convido a entrar a l’apartat de recursos i fer-hi una visita virtual.
A internet es troba suficient informació per fer un bon treball
amb els alumnes :
– La màquina del temps permet muntar activitats i fins jugar abans d’entrar-hi.
– A l’apartat de recursos hi ha diferents jocs.
Una petita anècdota va il·lustrar la visita: ens varem quedar tancats tot el grup dins les excavacions durant uns tres quarts d’hora i nevant. Se n’havien anat a dinar i el guia s’havia deixat les claus.
Si el primer article era senzill… aquest és un article amb tots els “ets i uts”
Bona feina !!!
Albert