Monthly Archives: març 2013

Sensibilitzar

L’alumnat de 1r de la ESO ha participar en una campanya emmarcada dins els projecte Agenda 21 de sensibilització per al consum responsable d’aigua dins les llars. Per tal de fer-ho possible han cercat i treballat continguts de ciències naturals, socials i tecnologia. A més ’especialitzar-
se en mesures d’estalvi d’aigua i dissenyar un tríptic per fomentar aquestes mesures. Amb la finalitat d’engrescar a la resta de la comunitat educativa ha participar-hi.

Enquesta sobre el reciclatge a Cicles Formatius

Hem realitzat un estudi de la incidència que té el reciclatge en l’alumnat més gran del centre. I els resultats són força encoratjadors:
– Reciclen algun tipus de deixalla: 74,7%.
– Recilclen paper i cartró: 64%.
– Reciclen vidre: 66%.
– Reciclen piles: 42,7%.
– Reciclen plàstics: 51,4%.
– Reciclen roba: 36,8%.
– Reciclen matèria orgànica: 56,3%.
Seguirem treballant per augmentar aquests percentatges!!!!

Treball per projectes: Sustainable energy for everybody

Aquest segon trimestre hem iniciat el treball per projectes incidint en el tema de les energies sostenibles. Cada equip d’alumnes té la missió de formar una empresa amb l’objectiu de vendre una font d’energia neta. Per valorar-ne la viabilitat del projecte, hauran de fer una presentació pública davant d’un tribunal que examinarà la seva funcionalitat.
A més, es visitarà una casa bioclimàtica de Lleida amb la finalitat de complementar els seus coneixements.