L’alumnat de 1r ha realitzat un taller de reciclatge amb el material que han elaborat els companys de 2n.
Mitjançant una serie de residus reals que generem a les nostres llars i uns plafons que representen els contenidors de reciclatge. S’ha de col·locar cada residu on representi que és el seu millor “destí”. Un cop fet, s’observa i es comenta, tot repassant la composició, ús, problemàtiques i destins que han de seguir els residus i perquè és important reciclar, reutilitzar i reduir-ne la generació.
Monthly Archives: juny 2012
Acte de cloenda 2012
Dia: dimecres, 30 de maig al Centre d’Interpretació del Parc de la Mitjana.
En l’acte de cloenda de l’Agenda 21 Escolar ens hem trobat representants de tots els centres de secundària participants en el programa i hem compartit el treball realitzat durant aquest curs.
Enguany, a més, hem dut a terme un parell de tallers naturalistes: un
d’anellament d’aus i un altre de reconeixement de petjades, egagròpiles i excrements d’animals de l’entorn.
Un gran dia per a exposar el treball ben fet i gaudir de nous aprenentatges a l’entorn més natural de Lleida.
I com en d’altres ocasions, un dels alumnes del Joan Oró és protagonista a la premsa local (diari Segre). En aquest cas, el Freddy, alumne de 3r d’ESO, mostra l’anellament d’un ocell: