Preinscripció batxillerat 2020

1r de batxillerat:45 places
2n de batxillerat: 60 places

Codi de centre: 08057230

No cal que presentin sol·licitud de preinscripció:

L’alumnat que ha estat matriculat a 4t d’ESO el curs 2019-20 al nostre centre i vulgui cursar batxillerat a l’institut Cubelles de les modalitat científic-tecnològic o humanístic-social no cal que presentin cap document ni enviar cap correu. Únicament, en el moment de fer la matrícula del 8 al 14 de juliol, hauran de fer la tria de les matèries de modalitat. Aquesta tria es farà demanant cita prèvia a la coordinadora pedagògica, Noemi Visedo, enviant un correu a n.visedo@institutcubelles.cat

Han de presentar la sol·licitud de preinscripció:

L’alumnat que no ha estat matriculat a l’Institut Cubelles el curs 2019-20, que procedeix d’un altre centre educatiu.

Hi han dues vies per presentar la sol·licitud

1. Via electrònica. El tràmit de presentació de la sol·licitud via electrònica s’acaba amb l’enviament del formulari i no s’ha de presentar cap còpia al centre.
Per poder utilitzar el formulari electrònic, cal identificar-se amb un certificat digital, com per exemple el DNI electrònic, o el sistema alternatiu d’identificació idCAT Mòbil, i el número d’identificació de l’alumne/a amb el qual consta al Registre d’Alumnes de Catalunya (RALC).

2. Amb suport informàtic. Si no es pot utilitzar el formulari electrònic cal utilitzar el formulari amb suport informàtic. El tràmit de presentació de la sol·licitud amb suport informàtic s’acaba amb l’enviament per correu electrònic del resguard acompanyat de la documentació acreditativa corresponent, escanejada o fotografiada per les dues cares, al correu electrònic de l’Institut Cubelles: a8057230@xtec.cat.

Documentació identificativa que s’ha d’enviar si es fa amb suport informàtic:

– Si l’alumne és major d’edat o fa els 18 anys durant l’any 2020, ha d’enviar per correu electrònic escanejat o fotografiat el DNI o NIE de l’alumne; o bé del passaport o del document d’identitat del país d’origen si es tracta d’estrangers comunitaris.

– Si l’alumne és menor d’edat i no fa els 18 anys durant l’any 2020, ha d’enviar per correu electrònic escanejats o fotografiats els documents següents:

• El DNI o NIE de l’alumne, només en el cas que no s’hagi pogut validar el document electrònicament; o bé del passaport o del document d’identitat del país d’origen si es tracta d’estrangers comunitaris.
  • El llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • El DNI o NIE de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet), només en el cas que no s’hagi pogut validar el document electrònicament; o bé del passaport o del document d’identitat del país d’origen si es tracta d’estrangers comunitaris.
  • Documentació acreditativa dels criteris de prioritat: Les persones que al·leguen el compliment d’un o més criteris de prioritat (específic, general o complementari) han de presentar la documentació que s’indica per a cada criteri, mitjançant un correu electrònic en què s’hi annexi els documents escanejats o fotografiats.

La documentació s’ha d’enviar escanejada o fotografiada per les dues cares.

Accedeix a la preinscripció (A partir del 27 de maig de 2020)

En els casos excepcionals en què no es pugui enviar per correu electrònic, podeu contactar amb nosaltres trucant i demanant informació per realitzar els tràmits presencialment al telèfon següent: 938955024 trucant de 9 a 13 hores.

Per a més informació sobre la preinscripció del batxillerat