TALLER de CONTE CONTES i TALLER de ROBÒTICA – CASAL d’ESTIU II –

Avui ha vingut el Victor de Petits Enginyers que ha fet un taller de robòtica pels més grans del casal! Els nens i nenes han hagut d’estar fent càlculs amb les tablets per assegurar que el robot anava superant totes les proves! ??????????????
Els més petits també han tingut visita, avui ha vingut la Fundació Onada a fer un taller de conte contes pels més petits, els ha encantat!????????????
Moltes gràcies pel vostre temps i per haver vingut a l’institut-escola!

TALLER de FÍSICA i QUÍMICA – CASAL d’ESTIU II –

Avui els més petits del casal han fet tallers de física i química! Per la realització d’aquests tallers hem comptat amb el catedràtic i professor d’enginyeria química, Laureano Jiménez que els ha ensenyat com la física i la química està present en el nostre dia a dia??????????????????????
Aquest taller ha estat possible gràcies a la col·laboració de @cienciaURV, en especial a Montse Cartañà.
Moltíssimes gràcies per apropar la ciència al Casal d’Estiu de l’institut escola Mediterrani Mediterrani!

Clica la imatge