Art Challenge
Repassar les entregues de l’Art challenge.
Llegir contes (canviem el conte)
Començarem llegint els contes que vau canviar a la sessió anterior (canviem el conte) i els comentarem.
Halloween
S’acosta aquesta festivitat de la cultura anglesa i nosaltres avui farem la primera sessió especial de Halloween.
Veurem dues vegades un petit curtmetratge. La primera per gaudir-lo, la segona treu paper i boli per analitzar-lo i respondre les qüestions que trobaràs a continuació.
- Què creus que ha passat en aquest curtmetratge?
- Qui creus que són els ninots que hi ha dins el local?
- I els noms que hi ha a la paret, de qui creus que són?
- Quan s’acaba el curtmetratge i apareix un nou ninot a l’aparador del local, sabries dir què passarà a continuació?
- Per què creus que el ninot del tricicle xoca tantes vegades contra la porta? Qui pot ser aquest ninot?
Creating a monster
No hi pot haver Halloween sense monstres així que ara ens posarem en grups de 3 i cada grup crearà el seu propi monstre terrorífic. Després farem una descripció del monstre. I com que tot això ve de la cultura anglesa… Sí, toca fer-ho en anglès!
Explicació, fer grups de 3 i decidir quina part del cos farà cada membre del grup (face, body, feet).
Step 1: Draw, colour and cut
- Student A: Face
- Student B: Body
- Student C: Feet
Step 2: Describe
- Name
- Face
- Body
- Feet
- Conclusion
Step 3: Tape
- Put the monster together
- Put the descriptions together
Description example
Its name is_____.
It has got a vampire’s head, a bat’s body and a cat’s legs.
Its head is big and it has got a big teeth.
Its body is big and scary.
Its legs are also big and scary.
We love our monster.
We love Halloween!