Sessió 4 Halloween special 1

Art Challenge

Repassar les entregues de l’Art challenge.

Llegir contes (canviem el conte)

Començarem llegint els contes que vau canviar a la sessió anterior (canviem el conte) i els comentarem.

Halloween

S’acosta aquesta festivitat de la cultura anglesa i nosaltres avui farem la primera sessió especial de Halloween.

Veurem dues vegades un petit curtmetratge. La primera per gaudir-lo, la segona treu paper i boli per analitzar-lo i respondre les qüestions que trobaràs a continuació.

• Què creus que ha passat en aquest curtmetratge?
  • Qui creus que són els ninots que hi ha dins el local?
  • I els noms que hi ha a la paret, de qui creus que són?
  • Quan s’acaba el curtmetratge i apareix un nou ninot a l’aparador del local, sabries dir què passarà a continuació?
  • Per què creus que el ninot del tricicle xoca tantes vegades contra la porta? Qui pot ser aquest ninot?

Creating a monster

No hi pot haver Halloween sense monstres així que ara ens posarem en grups de 3 i cada grup crearà el seu propi monstre terrorífic. Després farem una descripció del monstre. I com que tot això ve de la cultura anglesa… Sí, toca fer-ho en anglès!

Explicació, fer grups de 3 i decidir quina part del cos farà cada membre del grup (face, body, feet).

Step 1: Draw, colour and cut

• Student A: Face
  • Student B: Body
  • Student C: Feet

Step 2: Describe

• Name
  • Face
  • Body
  • Feet
  • Conclusion

Step 3: Tape

• Put the monster together
  • Put the descriptions together

Description example

Its name is_____.

It has got a vampire’s head, a bat’s body and a cat’s legs.

Its head is big and it has got a big teeth.

Its body is big and scary.

Its legs are also big and scary.

We love our monster.

We love Halloween!