Sessió 20 i 21 – Fahrenheit 451

Sessió 20: 29 de març

  1. Primera part: exploració dels llibres exposats a l’aula per tal de descobrir-hi el coneixement que aquests llibres poden aportar. Anotar: què aporten els llibres? Què ens aporta el coneixement? Amb quin criteri estan disposats els llibres?                            5 parades de llibres amb grups de 4 alumnes per estació. Tots els grups han de passar per totes les estacions i fer una reflexió final sobre quins llibres us han cridat més l’atenció i perquè. Què ens aporten els llibres? Per què creieu que hem posat aquests llibres?
  2. Segona part: avui toca sessió de cinema: Fahrenheit 451. La pel·lícula original creada per François Truffaut i estrenada l’any 1966 prové de la novel·la de Ray Bradbury publicada el 1953. Tot i així avui veurem un remake de la pel·lícula de 1966 que es va estrenar l’any 2018.

Sessió 21: 5 d’abril de 2022

  1. Acabar de mirar la pel·lícula (últims 45′).
  2. Un cop l’hagis vist:
    1. Fer el resum de la pel·lícula que has vist (individual).
    2. Reflexiona sobre la pel·lícula i relaciona-la amb l’activitat que vas fer sobre els llibres i amb el projecte comunica. el projecte i el que representa aquest en relació a la biblioteca i respon les dues qüestions que trobaràs a continuació en un document de Google que hauràs d’entregar a través de Classroom.
    3. Què creus que passaria si creméssim tots els llibres?
    4. Quin llibre salvaries? Per què?