
Acabem de llegir el llibre d’en Jaume Cela que porta per títol “Una troballa sorprenent”
Ens agradaria que ens enviéssiu un comentari valorant-lo i explicant-nos què és allò que us ha agradat més mentre el llegieu.

Acabem de llegir el llibre d’en Jaume Cela que porta per títol “Una troballa sorprenent”
Ens agradaria que ens enviéssiu un comentari valorant-lo i explicant-nos què és allò que us ha agradat més mentre el llegieu.
A mi m’ha agradat moltíssim. Llegiré algun altre llibre d’aquest autor.
A mi ‘ha agradat molt, perque hi havian moltes aventures i molt diferentes.
A mi el conte no m´ha agradat gaire pero trobar-te un cocodril seria divartit.
Jo el mateix que el Joan i m’ha agradat moltissim.
A mi m’ ha agradat molt el conta feia gracia el comançament del conte perque trovave un cocodril el contenidor.
A mi, m’a agradat molt aquest llibre
ami el conte m’ha agradat molt el conte es molt divertit
a mi tambe m’agradaria que em sortis un animal del contenedor
seria impresionant m’agradaria que em sortis un gos o gat o altra cosa.
Ami no m’a agradat molt pero saria xulo trobarse un cocodril a les escombraries, ami m’agradaria trovarme una cria de dinosaure rex seria mol guay!!!! BE PETONS I ABRESADES
A mi m’ha agradat , molt el conte. Doncs ,fa molta gracia i era divertit,ja que mo e passat molt be . Ja tinc ancare al cap la historia . Adeu Joan
M´ha agradat perquè havia un cocodril als contenidors i això es de bojos!!!
A mi m’hagradaria tenir una mascota pero no un cocodril i tambe m’el voldria trobar a la basura pero la veritat es que m’ha agradat molt perque han passat moltes aventures molt divertides mu he passat molt bé!!!!
A mi m’ha agradat molt pero al final m’he quedat amb ganes de saber que passa després
L¡ho que m’ha agradat més és el cocodril
es divertit,molt divertit.m’agradaria més un gos pero es mes amocionant(sempre que no em mosegues o cops amb la cua al cap!!!!!)