Hola a tots! Soc Esther de 4t A. Aquesta setmana sonarà “Coma” de “B.A.P”.
Sabem perfectament que em desestimat moltes propostes vostres per ser musiques bastant actuals i que aquesta es precisament una cançó molt actual. Només volia aclarir que si l’hem escollida es perquè és una cançó que esta catalogada dintre del gènere musical del KPOP. Aquest gènere es un altre tipus de musica pop, actual, caracteritzat per tenir les lletres de les cançons en coreà. Vam pensar que seria una bona idea posar almenys una cançó d’aquest estil ja que hi han bastants seguidors aquí al institut i també estaria bé que els demés el coneguéssiu i sapigueu almenys que també existeix aquesta música.
B.A.P (Best Absolute Perfect) és un grup de corea del sud de sis membres: Yong Guk (líder, “raper” i ballarí), Himchan (vocalista, raper i ballarí), Dae Hyun (Vocalista i ballarí), Young Jae (vocalista i ballarí), Jong Up (vocalista, raper i ballarí) i Zelo (maknae/més petit del grupo, vocalista, rapero i ballarí) caracteritzat en el rap.
Van debutar com a grup oficialment el 27 de Gener del 2012 en un showcase a gran escala i la seva empresa es T.S Entertainment.
A la cançó també es pot escoltar una petita intervenció de Ji Eun, cantant solista, de Corea del sud, i a de més compositora i model. També és de l’empresa T.S Entertainment.
La cançó, “coma” va sortir al seu segon mini àlbum el 12 de febrer del 2013. És una historia que parla d’una persona que esta en coma i no vol que la abandonin perquè en el fons ella hi segueix sent allà. Jo ho entenc com un diàleg entre les dos persones: la persona que encara es “viva”, per així dir-ho, maleeix el fet d’ haver perdut l’altre i la persona que esta en coma diu que se sent sola i molt trista sense l’altre i li demana que es quedi amb ella per així poder despertar algun dia.
Espero que us agradi tant com m’agrada a mi.
Fins un altra!
Esther
Aquí us poso l’enllaç:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=26IzSXwPsdg[/youtube]