L’hort de l’escola

Hola! Som els mestres de 3r de l’Escola Castell d’Òdena!

Durant el primer trimestre, els alumnes de 3r van  engegar un projecte vivencial sobre el funcionament d’un hort.

Per a nosaltres va ser tot un repte ja que, alguns de nosaltres, era la primera vegada que entravem en el món del concepte “projecte”.

Com a línia d’escola, cal dir que els projectes que treballem a cada classe venen marcats, sempre,  pels continguts curriculars relacionats amb el poble d’Òdena i els seus voltants.

Com a infraestructura comptem amb un espai natural, propi amb caràcter identitari  en el qual els infants poden gaudir-lo durant l’estona d’esbarjo i també, fer-ne un ús didàctic dins dels projectes proposats per part del professorat com per exemple el projecte de l’hort.