10 comentaris a “Ja estem conreant a l’hort nou. Grup 1 de 5è.

  1. ja ho sé, però Jon, al meu grup encara no anat i avui dimecres 19 no has vingut a fer
    hort eeeeeee
    te esperem encara!!!!!!!!!
    Resposta: La Marysol ja us ho ha explicat que el recuperareu demà dia 20.

    EEEEEE
    firmat:
    laura de la classe de cuart

  2. Ens han agradat molt les fotos. Sort al nou hort. Ens han agradat les dites. Nosaltres també volem sortir a les fotos. nusaltres. Enhorabona.

  3. Hola gentttt no he sortit molt a les fotos, quin “xasco”.
    Bé m’ha agradat molt el nou hort.
    firmat:
    LAURA

  4. Hola estic amb la Laura, el Kamar no para.
    M’ha agradat molt el nou hort es molt bonic. El plantar i regar és el millor de l’hort.
    Però té un problema que de de nit un noi pot saltar a l’hort i fer-lo ma bé. Fins un altre. Resposta: Penso que no passarà i el respectarà tothom, penseu que el veïns estan molt contents amb el nostre hort i ja tindran cura que no el facin malbé. La gent gamberra està per altres feines.

  5. M’ha agrada molt plantar i m’ha agradat també molt ls fotos de 4t . L’hort ha quedat molt bé.

  6. Jon m’ha agradat molt quan hem plantat les pastanagues. Farem mes? Resposta: Clar que farem més coses per això tenim la sessió d’hort a l’escola.

  7. A l´Escola El Turo hem fet un hort nou que plantem i sembrem llavors perquèa creixin plantes. Hi ha de tot com un llimoner, un presseguer,emciams,pastanagues … i també hi ha flors molt boniques. El que m´agrada més és l´hort.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *