Els primers dies de gener acabarem de construir l’hort instal·lant el rec automàtic. I començarem a replantar les aromàtiques i les ornamentales de l’hort vell, per passar ja a plantar enciams, escaroles, cebes, bledes i cols, i sembrarem faves, raves i pastanagues.
Hola soc la Laura de cqart i el meu comentari es que tota la classe de quart i jo diem que FA MES DE 2 SETMANES QUE NO FEM HORT COM DEU MANA !!!!!!!!!!!
Ja et val jon!!!!!!!!
signat:
LAURA de la classe de quart.
Resposta: Moltes gràcies pel comentari. Com heu pogut veure ha sigut degut a la instal·lació del rec. Però ja està tot a punt per treballar de pagès. El dilluns 18 de gener comencem a plantar les hortalisses. Jon
Molt bona feina! Estic al tren tornant d’una escola de Cerdanyola i no he pogut evitar veure com heu avançat. A la primavera farà molt de goig aquest hort. Enhorabona a totes i tots!