L’Hort de l’Escola

El nostre hort de l’escola

Els alumnes de l’escola  hem plantat maduixes, cebes, enciams , tomàquets, llavors de flors, entre altres tipus de plantes.

Aquest  any hem tingut bona collita. També hem dibuixat les diferents verdures i hortalisses de l’hort.

Però….  unes imatges valen més que mil paraules…

Anem a l’hort !!!

Totes ben arrenglarades,

arreglades, ordenades,

trobo cebes, alls i cols,

mongetes i grans tomàquets

vermells i daurats al sol,

pèsols tavella verda

i flors blanques de les faves,

pastanagues i fesols,

patates i un munt de raves…..

Del Poema: l’Hort de l’avi

L’hort de l’escola

L`HORT ESCOLAR ECOLÒGIC

Un hort ecològic és un camí que ens portarà a una Educació Ambiental a l’escola; aquesta educació ens guiarà a comprendre les interrelacions dels éssers humans entre si i amb la natura, emmarcat tot dintre d’un projecte global. La motivació i l’entusiasme de l’alumnat és fonamental per poder realitzar aquest procés que ens proporcionarà uns coneixements i criteris, unes actituds per aprendre i prendre decisions des de la comunicació , la responsabilitat i solidaritat cap a una millor qualitat de vida.

<code>[kml_rm movie=”http://video.xtec.cat:8080/ramgen/ceipduranibas/hort.rm” width=”352″ height=”288″/]</code>