Els alumnes de 1er i 2on, el passat dijous 18 de desembre del 2008 vam celebrar la festa de l’hivern. Aquesta festa la celebravem al teatre del Foment però aquest any, com que tenim un gimnàs molt gran i maco, l’hem celebrat a l’escola. També, com que el 2008 ha estat l’any internacional de les llengües, la festa l’hem titulat “La volta al món en 365 notes”. Cada classe ha representat un país diferent dels 5 continents del món .
Festahivern!!
Leave a reply