En Bufalletres torna a l´escola…

Fa uns dies va tornar a l´escola en Bufalletres. Ens va fer molta i l·lusió tenir-lo entre nosaltres.

Cadascun de nosaltres va presentar la seva caixa-museu i vam explicar el nostre conte juntament amb en Bufalletres.

Al final de la sessió ens va explicar un conte i ens va ensenyar cançons molt divertides

Ens ho vam passar molt bé!!!

Gràcies Bufalletres i torna ben aviat!!!

Image result for contes

Dia Internacional dels drets de l´infant.

Avui 20 de novembre,es celebra a tot el món el dia internacional pels Drets de l´Infant.

Els nens, nenes i adolescents són mereixedors de drets per la simple raó de néixer. Es tracta de drets necessaris per a una bona infància però que, tot i així, sovint no són reconeguts ni respectats arreu del món.

Mireu aquest vídeo,és molt bonic!!!

Primera trobada amb els nostres fillols

Per tal de potenciar la lectura,l´ escola va iniciar el programa de l´apadrinament lector que s´inicia a P4.

Aquest any nosaltres som els padrins dels nens i les nenes de P3B, la classe ” Els micos”.

El dimecres passat els vam visitar i els vam portar un regalet.Eren unes

targetes amb la seva foto,que els hi servirà per iniciar l´escriptura del seu nom.

Així ens vam conèixer , vam jugar una estoneta i ens ho vam passar molt bé!

Fins un altre dia fillols!!!

US ESTIMEM MOLT!!!

Image result for APADRINAMENT LECTOR

Una visita molt agradable!!!

La Carme , l´Áinhoa, el Juan, l´Ian i el Javi ens han visitat a la classe per explicar-nos més coses de la sang.

Ens han parlat de la importància de les donacions de sang, els grups sanguínis, etc

Ens han fet un joc per tal d´entendre els passos a seguir per fer una donació de sang.

Ens ho hem passat molt bé i hem après moltes coses!!!

Moltes gràcies Carme,Ainhoa,Ian,Javi i Juan!!!

Image result for la sang

En Bufalletres

Fa uns dies ens ha visitat un reconegut contacontes en Cesc Serrat.

Hem escoltat alguns contes mitjançant diferents personatges que treia d´unes misterioses maletes.

Durant la sessió ens ho hem passat molt bé t!!

El Cesc ens ha proposat imaginar-nos qui és ” En Bufalletres”.

També ens ha animat a crear,juntament amb les nostres famílies,caixes divertides  anomenades “El Museu del conte”.

Al novembre tornarà per veure tota feina relitzada.

T´esperem Cesc!!!

Clica a sobre de la imatge per veure les fotos.

Hem anat d´excursió a l´Atlètic

El dimarts 30 d’octubre, els nens i nenes de Cicle Inicial vam gaudir d’un dia d’esports a l’aire lliure.

Al llarg del matí vam practicar diferents activitats com tenis, hockei, paddel i rumbo. A la tarda, després de dinar vam jugar amb els nostres companys i companyes fins que va venir l’autocar  a buscar-nos.

Va ser un dia fantàstic i moooooolt cansat!!! Ple de coses xules! Segur que hi tornem!