La feina del curs passat 07-08 la vam dedicar a fer aportacions de pràctiques per a la millora de l’organització i la gestió de l’atenció a la diversitat amb els recursos dels quals disposem als centres.
Al final de curs ens va semblar que calia sistematitzar uns registres o eines que ens servissin cada any per distribuir els recursos que hi dediquem d’una manera lògica. El criteri d’assoliment de les competències bàsiques de tot l’alumnat era la clau, el motor dinamitzador de la nostra feina. A més, hi havia la necessitat de consolidar una línia de centre.
Què ens varem plantejar com objectiu pel curs 2008-09?
Elaborar unes taules de registre que en acabar cada cicle de l’educació primària i l’educació secundària, permetessin a l’equip docent, avaluar quin era l’assoliment de cadascuna de les competències en cadascun dels alumnes.
Amb això què pretenem?
Distribuir els recursos en funció de necessitats reals, amb una mirada global, holística, atenent la línia de centre i les necessitats de cada alumne; defugir les decisions precipitades, l’urgència i les pràctiques que veniem realitzant sense saber ben bé des de quan o per què.
![]() |
![]() |
Membres que formen o han format part del GROC a l’Ebre:
Margarita Merlos
Carme Domènech Francisco Ollé Pili Ibáñez Pere Montañana Bernardeta Mas Conxita Pujol Jordi Montero Ricard Marrugat Roberto Altaba Martí Roca Gisel·la Farnós Montserrat Segarra Montse Mestre Laura Navarro Joana Ferré Tere Izquierdo Francesca Marí |
Toni Martí
Lourdes Ambrós Rosa Irene Zarzoso David Guinovart Mª Pilar Moreso Francina Brull Maria Avinyó Joaquim Vallespí Mercè Lleixa Carme Unió Sònia Puey Anna De La Vega Maria Gallego Núria Mauricio Mireia Martí Cèlia Pallarès Erica Fatsini Raquel Pallarès |
Som del col.legi Sagrada Família de la Ràpita i voldriem, si pot ser, que ens envieu la graella de competències bàsiques de final de cicle i saber si serveix per a totes les assignatures.
Estariem molt agraïts ja que anem una mica perduts.
Atentament,
Xavi Audí.
Cap d’estudis