
Ahir al matí vam fer un debat per decidir si el dragonet es quedava a la classe o el deixàvem al seu hàbitat natural.
Vam fer dos grups: un en contra i l’altre a favor. Vam fer els grups a sorts perquè només alguns de nosaltres volíem que el dragonet es quedés a la classe.
Per preparar el debat, cada grup es va preparar unes idees per defensar la seva opinió i uns contra-arguments per rebatre a l’altre grup.
La Júlia que feia de moderadora i el Jan i l’Alex que feien d’observadors.
El debat està gravat en video, però vam paralar-ne i vam dir que:
– El debat havia anat bé, tot i que no tots havíem parlat.
– No tots estàvem pendents del debat, alguns estaven pendents de beure aigua. distraient-se amb el got.
– El grup que els va tocar defensar una opinió que no era la seva, els costava més participar.
Vam fer un referèndum a la classe amb la següent pregunta: Hem de tenir un dragonet a la classe?
Cadascú de manera individual, secreta i personal. Un cop vam comptar les votacions els resultats van ser:
SI: 3
NO: 13
VOTS EN BLANC: 1
Per tant, aquest matí hem deixat el dragonet lliure al bosc del pati.
Tot i això, continuarem estudiant aquest animal i investigant com viuen i com són a través d’Internet, fent preguntes en un biòleg, etc…

