El dijous dia 8 de maig vam anar al Coll d’Estenalles,al Parc natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac. Primer, vam pujar a una masia per esmorzar i mentre acabàvem d’esmorzar, jugàvem a jocs tradicionals com els que feien els pagesos antigament.
Quan vam acabar, vam canviar-nos de lloc per començar una roda de jocs on també hi participaven altres escoles:
– Un d’ells on havíem de recollir excrements de plàstic amb diferents materials a les mans: guants de boxe i pals xinesos.
– El segon, hi havia tres grups: un grup havia d’enviar un missatge a un altre grup,(fent mímica).Un altre grup havia d’endevinar, mentre que el grup del mig havia d’impedir que es passessin el missatge. Aquests missatges eren de les normes de qualsevol parc natural.
– El tercer, consistia en muntar amb figures de construcció un parc natural mantenint una flora i fauna sostenible, el patrimoni cultural i les carreteres i camins.
– El quart també hi havia tres grups: un grup era el foc, l´altre el tallafoc i l´altre els bombers. El joc consistia en que el foc havia de tirar unes pilotes dins d’uns mitjons i draps als bombers, mentre els que feien de tallafoc havien d’impedir-ho.
– L’últim joc es tractava d’inventar-nos una cançó amb fragments d’una cancó ja inventada sobre el Parc Natural.
Després vam anar a fer una passejada i ens van ensenyar alguns dels cims més coneguts del Parc, així com els animals que hi viuen. Un cop vam acabar, vam dinar.
I per acabar, ens van fer un espectacle molt divertit on vam ballar i riure força. Vam haver de marxar abans que s’acabés per poder arribar a temps a l’escola.


