Treballem el compàs 4/4

A simple vista us semblarà fàcil, però la coordinació que arriben a tenir els i les alumnes de 4t treballant el compàs 4/4 amb els ous rítmics és impressionat!

El pròxim pas serà marcar el ritme amb els ous i alhora cantar una cançó.

La castanyada

Els i les alumnes d’Educació Infantil, de primer i segon de primària, vam fer ballar a Maria la Castanyera a ritme de moltes cançons. Aquestes en són alguns exemples…

Fem de directors d’orquestra

Aquesta setmana tenim com a músic protagonista al gran L.W. Beethoven i els i les alumnes de 1r hem fet de directors d’orquestra d’una de les seves grans obres musicals: “Simfonia n.5”. Destaquem les diferents intensitats de l’obra obrint i tancant els braços, igual que els directors de veritat!

Body percussion

Aquí us deixem un petit tast del treball de body percussion que estem assajant amb el grup de conjunt instrumental de 6è. Segur que us quedeu amb les ganes de veure l’obra sencera 😉

Bingos rítmics

Amb els i les nenes de 2n hem recordat els ritmes que vam estudiar el curs passat tot jugant al bingo. Ens ho hem passat molt bé!

Benvinguts al llarg viatge!

“Benvinguts al llarg viatge”

Ens espera un llarg viatge, un nou curs, un camí per recórrer junts, moltes experiències a viure, moltes cançons a cantar, peces a tocar, danses a ballar, concerts a representar… I de ben segur que en gaudirem tots plegats!

“Benvinguts al llarg viatge” és una cançó alegra, plena d’energia i que desprèn un bon rotllo que s’encomana. Així són Txarango, un grup de música moderna format a Barcelona que ens vol fer començar el dia amb molta il·lusió.

Així que ja sabeu, recolzeu el vostre cap i mireu per la finestra perquè aquest llarg viatge no us deixarà indiferents.

Amb aquesta cançó començarem el nou curs.

BENVINGUTS I BENVINGUDES!