SOM PERIODISTES !

Publicat dins de Fotografies | Comentaris tancats a SOM PERIODISTES !

TOP SECRET !

M’ha arribat aquest pergamí i no el puc llegir, em podeu ajudar?

El podeu tornar a escriure correctament?

Per als qui ho llegeixin hi haurà sorpresa  😯

Publicat dins de Escric | 8 comentaris

ENIGMA: LA PARTIDA DE PING-PONG

La Julieta i l’Anna juguen una partida de ping-pong i els cau la pilota en un forat del jardí de l’Anna. El forat és tan profund que no poden arribar a la pilota, ni amb la mà ni amb cap objecte. Com la podran aconseguir sense fer cap més forat a la gespa ni tocar la pilota?

Publicat dins de Enigmes | 11 comentaris

TEATRE

Avui hem anat a Les Borges Blanques a veure el teatre SNOW WHITE.

Ens ha agradat molt i ens ho hem passat molt divertit.

 

Publicat dins de General | Comentaris tancats a TEATRE

ENIGMA A LA GRANADELLA

Què passa cada dia entre les vuit i les nou del vespre a La Granadella????

Publicat dins de Enigmes | 10 comentaris

SOM ARTISTES !

A la classe hem treballat JOAN MIRÓ.
Primer hem investigat i hem après moltes coses: els colors que feia servir, com era la seva obra, què li agradava fer i els llocs on va anar.
Després hem fet d’artistes pintant quadres, fent un mural i decorant caixes.
Ens ho hem passat molt bé!! 😀

Publicat dins de Treballem | Comentaris tancats a SOM ARTISTES !

JA ÉS NADAL !

A l’escola hem celebrat l’arribada del Nadal.
Hem fet cagar el Tió i ens ha visitat el Patge dels Reis Mags.

Ens ha portat molts regals!!! 😀

Publicat dins de Fotografies | Comentaris tancats a JA ÉS NADAL !

CANTEM NADALES!

Hem anat al Centre de Serveis Integrals per a la gent Gran a cantar Nadales.

Ha estat divertit: primer ens han donat coca amb xocolata, després hem cantat les cançons i finalment els padrins ens han cantat una nadala.

Erem molta colla: els nens i nenes de l’escola de La Granadella, els petits de la Llar d’Infants i els nens i nenes de Cicle Mitjà i Superior de Bellaguarda i Bovera.

Publicat dins de Fotografies | Comentaris tancats a CANTEM NADALES!

QUIN EMBOLIC !

Les paraules d’aquesta història s’han enganxat i ara no entenc el que hi diu. Em pots ajudar? Ho pots escriure bé perquè ho pugui llegir? 🙄

El dibuix

Aqueelldiaalaclassededibuixhavíemdeferelnostreautoretrat.

Vaigteniruncopd’inspiracióiemvaigferunsullsdetortuga,unesorellesdegos,

unabocad’àneciuncollquesemblavaunagirafa.

Elcaperacomdedofíifinalmentemvaigferunnasdetomàquet.

Elscabellssemblavendepalla.Lescelleseremcomlessabatesilespestanyesdecolorverd.

Veritat que em va quedar bé??

 

Publicat dins de Escric | 7 comentaris

L’ENIGMA DEL GAT

Un automòbil de color negre amb els llums apagats entra en un carrer que no té fanals, i cap casa té els llums encesos. De sobte se li creua un gat de color negre. Malgrat tot, el conductor el pot esquivar. Com ho pots explicar?

Solució a l’enigma dels cavalls: El granger seguirà tenint 30 cavalls. Per molt que li canviem el nom a un animal, segueix essent el mateix animal. 🙂

Publicat dins de Enigmes | 9 comentaris