A la classe hem fet un drac i ara ha marxat a Lleida de vacances!!! El podeu veure al carrer Major. Els nens i nenes de la classe d’infantil també han fet un cargol i es pot veure en el mateix lloc.
LLIBRES DIGITALS
BLOCS I WEBS DE LA ZER
CATEGORIES
COMENTARIS RECENTS
- ASIER en RECULL DE DITES DE LA TARDOR
- Quico en RECULL DE DITES DE LA TARDOR
- ÀNEU en RECULL DE DITES DE LA TARDOR
EL TEMPS
Administració