TITELLES

A la classe hem fet  un drac i ara ha marxat a Lleida de vacances!!! El podeu veure al carrer Major.   Els nens i nenes de la classe d’infantil també han fet un cargol i es pot veure en el mateix lloc.

Aquest article ha estat publicat en Fotografies. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.