Carnestoltes a P3

Els nens i nenes de P3 ens hem disfressat. Ens hem posat perruques, ulleres, un nas de pallasso, barrets…. i també ens hem pintat la cara de tots colors.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *