Avui hem començat el taller de fang amb la meitat de la classe. Durant tot el segón trimestre anirem a la Masía de “Can Batlle” a treballar-lo per crear figuretes de la nostra benvolguda Pepeta.
El fang ens proporciona d’una manera divertida i distesa,redescobrir la textura untuosa que de ben petits, en un moment o altre, solem experimentar i el món de possibilitats creatives que això ens ofereix com a nens/es encuriosits per fer castells de sorra, pastetes o qualsevol altra construcció que les nostres mans pogués modelar.
D’altra banda de manera terapèutica, ajuda a eliminar toxines de l’organisme, absorbeix impureses i és un bon depuratiu. També és molt remarcable la seva acció sedant, ja que facilita que el cos s’afluixi, tant de tensions físiques com emocionals o mentals, el que permet viure una experiència de benestar.
Palpar fang és una vivència sensitiva que val la pena experimentar, no només per la sensació untuosa d’aquest element natural que és summament agradable a l’entrar en contacte amb la pell sinó, molt especialment, per l’efecte holístic de benestar que aporta a l’organisme, deixant-lo suau, flonjo, relaxat i amb els sentits ben desperts i estimulats.
ESPERO QUE US AGRADIN LES FOTOS!!!