e-PORTAFOLI

Des del curs 2009-10, a les socials de 3r d’ESO s’ha fet ús de les aplicacions de Google. En un primer moment, l’alumnat activava un compte de Google associat amb un compte de correu preexistent (pas no necessari si el compte era gmail). Posteriorment, des del curs 2012-13, l’alumnat de 3r d’ESO de l’Institut Cubelles ha gaudit d’un compte de Google apps amb el domini de l’institutcubelles.cat.

Des del curs 2009-10 fins el 2013-14, cada alumne-a recollia les activitats realitzades amb aplicacions de Google en un Google sites o bé, elaborava documents independents (docs, fulls de càlcul, presentacions) que arxivava al seu drive.

A partir del curs 2014-15, a les socials de 3r d’ESO s’ha fet servir Google Classroom. Aquest fet s’ha reflectit en la nul.la activitat d’aquest bloc, ja que totes les comunicacions s’ha passat a fer dins del classroom de cada grup, a la vegada que ha obert d’altres possibilitats, especialment en quan a avaluació d’activitats de l’alumnat. Les activitats en grup, es continuen fent en sites de Google, i d’altres (maps i picasa) com els darrers anys.

 

Activitats del curs 2015-16

1. Àlbum de Puigdetiula

 

Exercicis del curs 2011-12

2a. avaluació
1. Activar compte Google per aquells-es que no tenen gmail.
2. Crear un sites on s’aniran incorporan totes les activitats
3. De les entrevistes sobre moviments migratoris, pujar el document a google docs, i compartir-lo amb la resta del grup – Pràctica 1 al sites
4. Fer un document compartit en grup a Google docs amb les respostes del documental Barraques – Pràctica 2 al sites
5. Fer el mapa del documental Barraques per parelles – Pràctica 3 al sites

3a. avaluació
6. Mapa amb les parts de Cubelles – Pràctica 4 al sites
7. Mapa amb les propostes d’itineraris per Cubelles – Pràctica 5 al sites (mapa col.lectiu)
8. Mapa amb els desplaçaments habituals – Pràctica 6 al sites
9. Mapa de la diagnosi de Cubelles – Pràctica 7 al sites (mapa col.lectiu)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

 
Go to Top