Benvinguts i benvingudes a un nou curs escolar!! En primer lloc un breu recordatori de les pautes per elaborar el dossier de socials. És important que tingueu present que el 10% de la nota final de l’avaluació correspon al dossier i que els aspectes que  s’avaluen són els que apareixen en aquestes instruccions. El contingut és un 70% de la nota del dossier per tant, a treballar!!

PAUTES D’ELABORACIÓ DEL DOSSIER DE SOCIALS

PORTADA

* El primer full del dossier és la portada

* Els elements de la portada són el nom de la matèria, el núm. d’avaluació, la data de lliurament, el nom de l’alumne/a i el nom del professor/a

ÍNDEX

* El format de l’índex consisteix en escriure la descripció de l’activitat a l’esquerra i el número de pàgina corresponent a la dreta.

PAGINACIÓ

* Tots els fulls amb contingut han de portar número de pàgina . Cal paginar les dues cares del full si tenen contingut.

* Tots els fulls tenen data. Cada vegada que es comença un full cal posar la data a la part superior dreta. Si comencem un exercici en una data diferent de la del full, cal posar-la a la dreta de nou, a l’alçada de l’enunciat.

PRESENTACIÓ

* Tots els fulls han de ser del mateix tamany i disseny.

* El treball ha de ser polit.

* Cal presentar el dossier enquadernat amb un sistema de fixació i a la data convinguda.

CONTINGUT

* Cal que hi hagi correspondència entre l’índex i el contingut.

* El/la professor/a facilitarà un llistat de totes les activitats per a realitzar el càlcul el percentatge de contingut realitzat per l’alumne/a.

* El contingut ha d’estar ordenat cronològicament.

CORRECCIÓ

* Cal utilitzar un color contrastat per a fer les correccions (per als enunciats i les respostes s’acostuma a utilitzar els colors blau o negre; per a les correccions cal utilitzar el color vermell).

* Totes les activitats han d’estar revisades (cal demostrar que els exercicis han estat revisats i això vol dir que amb color vermell han d’estar corregides aquelles coses que us havieu deixat de posar o que no havieu posat correctament).