Els alumnes de cinquè hem treballat els quadrilàters. Ens hem dedicat a fotografiar objectes de la vida quotidiana i els hi hem posat un títol ben original. Aquest és el resultat:
Els alumnes de cinquè hem treballat els quadrilàters. Ens hem dedicat a fotografiar objectes de la vida quotidiana i els hi hem posat un títol ben original. Aquest és el resultat:
Durant aquest primer trimestre ens hem iniciat en diferents esports com el rugby i el beisbol amb el Futbol-flag i el Pitxi respectivament. El Futbol-Flag va costar força al començament però el quart dia que jugàvem ja sortien bones jugades i fèiem grans carreres per plantar la pilota a la línia de fons i aconseguir el punt. Va costar força que cadascú tingués el seu mocador penjant a la mida correcte i que ningú s’enfadés quan li treien el mocador.
També hem iniciat l’atletisme fent curses de resistència. Primer amb voltes en grup a un ritme molt fluix i després fent grups amb diferents ritmes ( més ràpids, mitjans i lents ) als què cadascú es va afeigir voluntàriament. L’objectiu seria que tant en un grup com a l’altra mantinguéssim un ritme constant per córrer sense esgotar-nos.
Els que volgueu participar en la Mini Marató que es fa el 31 de gener us podeu inscriure presencialment a l’Oficina de Turisme de Granollers (C/Anselm Clavé, nº2) dimecres i divendres de 17:00 a 20:00 i dijous i dissabte de 10’30 a 13’30 i de 17:00 a 20:00. Per a més informació teniu la web www.visitgranollers.com
Podeu participar nens i nenes de 3 anys fins als 13 anys.
+
23è CROS POPULAR (LES FRANQUESES)
D’altra banda el Patronat Municipal d’Esports de les Franqueses organitza aquest Cros Escolar el dissabte 17 de gener en el Parc de Milpins de Corró d’Avall des de les 9’30h.
Les inscripcions es formalitzaran el mateix dia de l’activitat fins a 15 minus abans de l’inici de cada cursa. Obsequi per a tots els participants.
Tots i totes esteu convidats a aquestes dues cites esportives! Ànims i a participar amb moltes ganes!
Iniciem la part comuna del relleu de Catalunya
Podeu visitar aquests webs per practicar:
http://www.icc.cat/cat/Home-ICC/Mapes-escolars-i-divulgacio/Mapes-escolars
http://serbal.pntic.mec.es/ealg0027/mapesflash.htm
http://www.genmagic.net/repositorio/albums/userpics/comcat.swf
http://www.turismeperatothom.com/ca/ ,
http://mapasinteractivos.didactalia.net
Després farem la part específica de cada grup.
Podeu mirar la pauta de treball que heu de seguir.
Ja hem començat a treballar el projecte Catalunya. Aquest curs estudiarem com s’organitza políticament, quines característiques físiques té el territori català, com s’organitza territorialment (capitals i comarques) i altres elements com ara la cultura catalana, la gastronomia i el turisme.

Per iniciar el projecte hem visitat el Parlament de Catalunya i el Parc de la Ciutadella (una antiga fortificació). Ha estat una visita d’allò més agradable. mentre la feiem hem pogut veure alguns polítics coneguts.
Veure les fotografies.
Per fer el projecte seguirem aquesta pauta de treball.
El primer projecte que hem realitzat els alumnes de cinquè l’hem triat nosaltres. Els temes que van sortir van ser diversos, però vam triar els següents:
5è A Els anys 80
5è B Llengües del món
http://www.youblisher.com/p/1016161-Mural-dels-Projectes-de-cinque/
Hem investigat què és això de les intel.ligències múltiples i hem descobert que tots i totes som intel.ligents encara que sapiguem més d’una àrea que d’una altra.
Si voleu saber més mireu l’enllaç
Un exemple d’intel.ligència espai-visual i matemàtica
Aquests són els treballs manuals que han fet els alumnes i les alumnes de 5è A i B. Esperem que us agradin.
Fotos de la festa.
Hola pares, mares i alumnes. Ja tenim el resultat de l’activitat que els pares vau fer el dia de la reunió de principi de curs.
Si recordeu us vam demanar quines eren les característiques dels ALUMNES 10 i com podeu ajudar els vostres fills i filles.
També hem demanat a l’alumnat de 5è que diguin les característiques dels PARES I MARES EXCEL.LENTS.
I aquest són els resultats. Gràcies per la vostra participació.