EL POBLE

Al llarg del segon trimestre els nens i nenes d’Infantil i Cicle Inicial vam fer diferents sortides, activitats… per treballar i conèixer el poble de la nostra escola.

Aquí us deixem un tastet del què hem fet en format vídeo. Esperem que us agradi!

CONTES IGUALTAT DE GÈNERE I VISITA D’EN DR. HOPPER

A mitjans del segon trimestre els alumnes de cicle mitjà i superior van dur a terme unes activitats interactives.  Amb motiu del dia de la dona van poder gaudir d’una sèrie de contes, on el tema a tractar era la igualtat de gènere. Els nens/es van poder participar activament d’aquest taller  dirigit per Dipsalut. A més, continuant amb el treball de Sigues tu, també vam poder gaudir de la visita d’en Dr. Hopper, un dels personatges que ens acompanyen durant tot el curs, a través d’activitats i vídeos sobre els diferents valors. Aquell dia vam poder participar en la representació d’en Pere Hosta (Dr. Hopper) en una actuació teatral que consistia a trobar la fórmula de la felicitat!

EL POBLE ESTÀ MALALT?

Per conèixer millor el nostre entorn els nens/ es de cicle mitjà i superior amb la col·laboració de Fundesplai, van poder realitzar una activitat que ens va permetre conèixer l’estat de la salut del nostre poble. Dividits en grups d’investigació els alumnes van poder recollir informació envers a la contaminació de l’aigua i de l’aire, el soroll ambiental, els usos dels ciutadans i la flora i la fauna dels boscos. A continuació, us deixem un recull d’imatges, on podeu veure els 3 dies de jornada ambiental.

HOMENATGE A LES DONES 2021

Avui, 8 de març de 2021, els alumnes de l’escola de Garrigàs han volgut homenatjar a totes les dones.

A continuació, podeu veure un vídeo dels retrats de les diferents dones que els han cridat l’atenció.  Esperem que us agradin molt!

Si voleu conèixer la història de totes i cada una de les dones que han escollit, només cal que us apropeu a l’escola.