Daily Archives: 20 febrer 2012

PRESENTACIÓ EL COS HUMÀ

La presentació on-line jo la faria servir com a recurs davant la possibilitat que no tinguessim una presentació al pen drive o a l’ordinador on el so i les animacions poden fer més amenes les explicacions.

En aquest cas la presentació següent jo la utilitzaria com a recurs per a visionar-la en diferents dies durant les setmanes que dura el projecte. La utilitzaria indiferent-ment com a activitat de coneixements previs o com activitat resum. En relació a les activitats del projecte programades triaria les diapositives corresponents per passar-les en conversa de gran grup just abans o després de l’activitat o fins i tot en estones que durant el dia a l’escola queden desproveïdes d’activitat i potser una presentació pot calmar els alumnes.

El Cos Humà

View more PowerPoint from Irisat

A l’slideshare moltes persones comparteixen els seus recursos i penso que és positiu aprofitar-ho fent-ne un bon us.

En canvi com deia abans les presentacions vistes a internet sovint estan mancades de menus, animacions, vídeos incrustats, enllaços,… per això aquí mateix penjo l’enllaç per descarregar la presentació interactiva que faig servir amb els meus alumnes. Cal descarregar el arxiu zip i descomprimir-lo, però no treure ni els arxius de so ni l’arxiu de la presentació de la carpeta. Cal obrir-la amb el open office impress.

CREEM-NOS A NOSALTRES MATEIXOS!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8x-fYe0ZDuI[/youtube]

 Amb aquesta aplicació jugarem, en petit grup,  a crear personatges que s’assemblin als nostres companys i companyes de classe. Així fem una activitat de treball cooperatiu, llenguatge verbal i d’unió de grup. Practicarem l’observació directa i el lèxic de les parts del cos.
L’aplicació no permet guardar les imatges però pitjant imprimir pantalla les podem anar col·locant en una presentació on cada diapositiva correspongui a un/a alumne/a i on aparegui una foto de l’alumne al costat del seu mii.

Aquest sóc jo!!

Llàstima que aquest activitat no pot inserir-se en el bloc, aquí està l’enllaç.

EL LLIBRE DEL COS HUMÀ

Aquest és el llibre que ens servirà per recollir els continguts treballats a l’aula i els treballs fets per els alumnes. La idea és poder oferir a les famílies l’oportunitat de veure la tasca feta a l’escola i poder així potenciar la comunicació i l’interès de col·laborar dels pares i mares amb els projectes de l’escola. El motiu de fer-ho com a llibre digital, i no com a articles dins un bloc, és facilitar la tasca al llarg dels cursos. Els continguts més o menys és mantenen durant els anys i així cada any només cal canviar les imatges dels alumnes d’aquell curs i afegir les activitats noves que s’hagin realitzat.

Per veure més còmodament EL LLIBRE DEL COS HUMÀ només cal que cliqueu aquí.