El poema de Nadal

Avui 10 de desembre és la festa dels aviadors. La seva patrona és la Mare de Déu de Loreto. Podem dir que també és la nostra festa, ja que sovint deixem volar la nostre imaginació. Dons avui deixem-la anar per pensar el vers de Nadal. Què bonic és veure l’Anna damunt la cadira recitant el vers davant tota la família i després ensenyant la butxaqueta per recollir algun cèntim. Apa inventeu-se un vers molt bonic.

Els alumnes de tercer i quart de l’Annexa Joan Puigbert n’han escrit algun.

poemes-de-tercer.pdf

poema.pdf

Hola: Què es recordeu de mi?  Sóc el senyor Simpàtic. Avui ens toca treure la pols de les caixes on guardem les figures del Pessebre i decidir a on col·loquem aquest any el Pessebre?. Oh,! No vull el Pessebre igual que sempre. Apa, nens penseu com  fer-lo diferent i de segur que serà una experiència emocionat i podrem presentar-lo a concurs. Ànims.!!!

pessebre2007op.jpg

7 de desembre

veles4.jpgveles4.jpgveles4.jpg

Avui, 7 de desembre, he obert la finestreta del calendari d’Advent. Quina il·lusió quan he llegit que fa anys tothom celebrava la vigília de la Immaculada. Deuria ser meravellós veure tots el balcons i finestres de Girona plenes d’espelmes esperant l’arribada de la Gran Festa de Maria. Tant de bo tornéssim a recuperar aquesta tradició i tots plegats felicitéssim a la nostre Mare.

El senyor simpàtic

Avui, 6 de desembre, molts nens han rebut l’alegria que no hi haurà escola el dilluns. Avui també és Sant Nicolau . Sant Nicolau es fa dir de moltes maneres com: Santa Claus, patriarca de l’hivern, de barba blanca  . Sant Nicolau porta moltes joguines i regals. A molts pobles catalans és costum que la quitxalla corrin  pels carrers trucant de casa en casa i recitant:

Sant Nicolau, obriu la portada!!
Obriu-la bé, que hi passi la mainada!