Excursió al Canal Olímpic de Castelldefels

Els alumnes de 6è de primària han anat d’excursió al Canal Olímpic de Castelldefels. Allà han practicat canoa canadenca i activitats aquàtiques a la piscina. L’objectiu principal de la sortida era conèixer i practicar un esport nàutic. També hem fet un dinar col·lectiu com a cloenda. Ens ho hem passat molt bé i em gaudit molt de l’activitat. Espero que us agradin les fotos.

“Una passejada per l’esport”

L’Ajuntament de Terrassa,organitza una conferència orientada als pares de joves esportistes de la ciutat. Des del Departament d’Educació Física de l’escola, creiem que pot ser una conferència força interessant abans de començar les activitats esportives d’aquest any.

DIA: Dimarts 27 de setembre

HORA: 18:30

LLOC: Biblioteca del Districte 5 (a les instal·lacions del Club Natació Terrassa)

Mes informació

Nou curs 2011-12

Avui hem començat el nou curs i us informem que, tal i com vam fer el darrer curs, continuarem utilitzant aquest bloc per mostrar-vos algunes de les activitats que anirem realitzant a les sessions d’Educació Física i Psicomotricitat, per oferir-vos propostes relacionades amb el món de l’esport i sobretot, per facilitar-vos un espai on pugueu donar la vostra opinió sobre tot aquells temes que apareixeran.

Com sempre us animem a participar en aquest projecte d’integració de les noves tecnologies a l’escola i esperem que passeu un bon any fent esport !!!

Cursa d’orientació amb sisè

Com a darrera activitat de sisè, aquesta tarda hem organitzat una cursa d’orientació al Parc de Sant Jordi. Organitzats en petits grups, els nens i nenes de sisè A i B havien de buscar diverses fites amagades per tot el Parc de Sant Jordi, tot ajudant-se d’un mapa per orientar-se.

Per acabar i per fer passar la calor que hem passat, hem fet un gelat!!!

Aquí podeu veure algunes de les fotos.

Trobada de sisè al IES Terrassa

Trobada IES Terrassa 2010-11Aquest matí hem organitzat una trobada esportiva al IES Terrassa. Amb el principal l’objectiu de conèixer als futurs companys i companyes del proper curs. Hem organitzat una competició de shootball entre els alumnes de l’Escola França, l’Escola Bisbat d’Egara i l’Escola Isaac Peral.

D’aquesta manera, tots els nens i nenes han compartit una estona de joc amb els què, el proper any, seran els seus companys de classe i els seus professors d’Educació Física.

Última sessió de psicomotricitat

Aquesta setmana hem fet la darrera sessió de psicomotricitat a totes les classes d’Educació Infantil. Hem preparat una sessió una mica especial per celebrar que acabem el curs. S’han organitzat diversos racons per treballar el joc simbòlic i la lliure experimentació amb diversos materials. Aquí us deixem algunes fotos i veureu com ens ho hem passat!!!

Els patins a l’escola

dsc05850_resizeEls patins de línia, són cada vegada més presents a la nostra societat. Han esdevingut una pràctica divertida d’activitat física i de gestió del propi temps lliure. Com a cloenda de les classes d’Educació Física a 5è hem fet una sessió de patins de línia. L’objectiu principal era facilitar les eines bàsiques als nens i les nenes per poder desenvolupar l’activitat amb seguretat, així com de promoció de l’activitat física per lluitar contra el sedentarisme, per tal afavorir estils vida saludables.

Premis de les activitats d’orientació

Abans d’acabar el curs, hem lliurat al curs de tercer, els diplomes als participants i als guanyadors de les activitats d’orientació proposades des d’aquest bloc.

Tots els nens i nenes que van participar, han rebut el seu diploma agraint l’esforç i la dedicació per resoldre les pistes que cada setmana apareixien en el bloc. De tots ells hem fet una classificació puntuant la resposta i el temps que trigaven en contestar. Després de tot, els tres primers classificats han estat:

• PRIMER CLASSIFICAT:  Xaviar Garcia (Tercer B)
  • SEGONA CLASSIFICADA: Ivet Royo (Tercer B)
  • TERCERA CLASSIFICADA: Marta Còdol (Tercer A)

Us agraïm a tots la vostra participació i esperem que us hagi agradat l’activitat. Moltíssimes gràcies !!!

Cançons Balls Fi de curs 6è

Els alumnes de 6è estan preparant diferents balls per presentar-los l’últim dia del curs. Aquí us deixo les cançons que han triat les difrents classes perquè les podeu escoltar i assajar-les.
La classe de 6è A ha triat “Mr. Saxo beat” de Alexandra Stan:

Aquí podeu veure la lletra de la cançó
La classe de 6è B ha triat la cançó “Thriller” de Michael Jackson.

Aquí podeu veure la lletra de la cançó