“Strange Lleida”

Lleida Jove, en col·laboració amb l’alumnat de 1r de Mediació Comunicativa han dissenyat un joc de pistes, apte per a persones amb discapacitat sensorial.

El joc és diu “Strange Lleida”. Els alumnes, l’any passat van participar en el disseny i interpretació del joc i aquest any han col.laborat en la posada en marxa, amb l’objectiu de visibilitzar la diversitat funcional de les persones amb discapacitat sensorial i donar accessibilitat dins de l’oci.

En acabar, es va realitzar un recull d’observacions de l’alumnat i professorat, per tal de millorar el disseny i veure com els recursos de l’Audiodescripció, el Braille i la Llengua de signes són fonamentals per a treballar la inclusió dels col.lectius amb discapacitat sensorial.

Lleida Jove a Twitter