Lesbofòbia: un documental i deu respostes

L’ALUMNAT DE 2N DEL CFGS MEDIACIÓ COMUNICATIVA I DE 1R INTEGRACIÓ SOCIAL TARDA PARTICIPEN AL CICLE DE CINEMA I DRETS HUMANS

La sessió de cinefòrum va ser interpretada en llengua de signes per l’Hugo Vallès, Tècnic Superior en Mediació Comunicativa i ex-alumne de l’INS Ronda.

El dijous 14 de novembre vam veure “Lesbofòbia: un documental i deu respostes” i vam participar en un col·loqui amb la seva directora, Inés Tarradellas, i amb la coordinadora de l’entitat Creación Positiva,  Montse Pineda.

Els continguts d’aquest cinefòrum es treballen al mòdul Context de la intervenció social del CFGS Integració Social, concretament a la UF4 Necessitats de les persones en situació d’exclusió social i discriminació per raó de sexe, lloc de procedència, ètnia o cultura.